Tietääkö kukaan mistä saa lävistysneuloja? Apteekista, vai lävistysliikkeistä yms? Myydäänkö niitä 14 veelle? (Kohta 15 kyl)
Kattooksne myyjät silleen epäsuvaitsevasti jos meet nyt ostaa sellasen neulan?? D:
Mulla olis septum haaveena, ja tänään meni sit ostaa perus hevosenkengän Cybershopista, mutta kun tulin kotiin ja kokeilin tehdä reikää perus ompeluneulalla, ei mene läpi ej. xD Ja kyllä aivan varmana yritin laittaa sitä läpi 'sweet spotin' kohdalta, mut en tiiä, on iho vaan kovempaa tossa, vaikkei siinä rustoa tunnu olevan. :(
(Toisen reijän olen tehnyt korvaan tällä methodilla, ja ei tullu ees mitään tulehduksia, parani itseasias nopeammin ku vertaan siihen ku otin reiät pyssyllä.)
Tiedän kyllä vaarat ja blaablaa, täytyy olla hygieeninen jne, mutta olen valmis ottamaan sen riskin. :)
Ja btw, porukat ei oo ihan vielä lämmennyt septumin idealle, joten tietääkö kukaan, että olisiko realistisesti mahdollista piilottaa se koru nenän sisäpuolelle, ilman että porukat huomaisi? Olen rebel tiedän, anna mun elää xD
Lävistysneuloja Turusta?? + kysymyksiä
Rebel4eva
3
322
Vastaukset
- samanikäinen
Moi! Olen itse ostanut kyseisen neulan (stadin) apteekista ongelmitta. Korua on lähes mahdoton piilottaa, ainakin paranemisprosessin aikana, mutta aina voi sanoa että se on feikki, sillä reikää ei ainakaan itselläni näkynyt kun vetäsin sen 12 -vuotiaana lärviini. Onnea korun kanssa, ja muista hygienia! :)
- josvainseptuminsaisin
Oi, kiitti vastauksesta! xD Täytyy mennä ens kerral ostaa ku turkuun pääsen c:
- Vähemmän-vaivaa
Viel kun et saa lävärii, niin osta feikki septum!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3167953Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne916188Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322177Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222086- 392053
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961974- 761756
- 521718
- 461537