Nyt ollaan ensi kertaa kyläilemässä Malesian maan kamaralla. Liput on Balin kautta KL:ään. Aikaa on neljä päivää. Nyt olis tarve ehdotuksille!! Mitä tehdä sen neljän päivän aikana?? Kannattaako lähteä Lumpuria kauemmas?
Mitkä olis ne kokemisen arvoiset jutut??
4
1156
Vastaukset
- Nipsu
Neljässä päivässä ehdit mukavasti tutustumaan KL:iin, on hieno kaupunki, paljon nähtävää, kivat shoppailumahdollisuudet jne. Keskitasoiset hotellit edullisia, hyvää ruokaa jne. Itse en lähtisi neljässä päivässä kiirehtimään muualle. Kävin Kuala Lumpurissa viimeksi viisi vuotta sitten ja ensi viikolla taas lähden. :)
- Jaxo
4 päivän aikana ei taida ehtiä käymään kauempana vaikkakin KL:stä on hyvät yhteydet muualle maahan. Vaikka matkat olisivatkin lyhyitä niin bussilla matkustaminen kestää yllättävän kauan. Ainoa nopea reitti on Johor Bahru (JB)/Singapore jonne pääsee moottoritietä pitkin. KL:ssä on hyvä turistikeskus josta voi varata matkoja muualle. Uskoisin että päivämatkojakin löytyy.
Vinkki: Twin Tower:in sillalle voi olla ruuhkaa joten kannattaa käydä aamupäivällä kärkkymässä lippuja.- torni
Suosittelen Petronasin sijaan lähes vieressä olevaa Menara Kuala Lumpur- tornia. Se näyttää Näsinneulalta, mutta pääset korkeammalle ja ilman jonottamista.
Paljon parempi paikka kaupungin ihailemiseen, illalla auringon laskiessa näkymä on kuulemma mahtava, itse kävimme päivällä.
Petronasin alue on kuitenkin upea puutarhoineen ja ostoskeskuksineen.
Menaraan liput maksaa 15RM. - malaysia boleh
torni kirjoitti:
Suosittelen Petronasin sijaan lähes vieressä olevaa Menara Kuala Lumpur- tornia. Se näyttää Näsinneulalta, mutta pääset korkeammalle ja ilman jonottamista.
Paljon parempi paikka kaupungin ihailemiseen, illalla auringon laskiessa näkymä on kuulemma mahtava, itse kävimme päivällä.
Petronasin alue on kuitenkin upea puutarhoineen ja ostoskeskuksineen.
Menaraan liput maksaa 15RM.Sinne torniin kannattaa mennä illalliselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427225
- 324028
- 543523
- 423030
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 412203
- 462181