Nii että otsikko kertoo. Nousevatko ne vähän. Mulla nousee kun vedän mahan sisään kokonaan.
Nousevatko kiveksenne kun vedätte mahan sisään
6
81
Vastaukset
- tenun123
Axl Smith siellä taas kyselee pervoja.
- Piima_killu
Jos nousee, se on merkki vaarallisesta kivessyövästä, ja sinun tulisi mennä välittömästi lusikkatesteihin lähimpään terveyskeskukseen. Tämän tiedän 20V kokemuksella lääkealalta.
Hah no et ole paljon kyllä oppinut sillä tyhmimmätkin tietävät että lusikkatestit on legendaa, oikeasti sinut ohjataan lämpimään löylykauhoitusterapiaan
- Juuhjaah
Saisinko niitä asiallisia vastauksia? Ei ole paha vaiva vetää mahaa sisään ja raottaa housuja ja kirjoittaa tänne. Kiitos.
- vitun_huuhkaja
Empä oo kokeillu... enkä tiedä haluanko tietää, se vain että minkä helevetin taki mä oon viä hereillä..
jos ne nousee kokeile köyttää ne reisiin kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576