Voisiko ylläpito mitenkään puuttua kirjoitusten tasoon tällä palstalla? Siis jotain rajaa näitten juttujen tasoon nyt oikeesti! Kun yrittää asiallista keskustelua virittää mielenkiintoisen sarjan juonenkäänteistä niin heti tulee kaikenlaista alapääjuttua tyyliin "pyllystä tulee kakkaa, Ulla piereskelee, alapäähän sitä ja alapäässä tätä". Ompas todella hauskaa! Ihan kuin kirjoittajina olisi esikoululaisia, jotka tietävät sellaisiakin asioita, mitä heidän ei vielä pitäisi tietää. Tämän siitä näköjään saa kun palstalla voi vapaasti kirjoitella ilman rekisteröityä nimimerkkiä ja ilman näkyvää sensuuria.
Ylläpito hoi!
57
604
Vastaukset
- teinitasialla
Samaa mieltä. Täällä ei ole enää asiallisia kirjoituksia sarjasta.
- ScuBis
Niinkö?
- Hoblaa
Samaa mieltä. Olen jo monta kertaa kommentoinutkin, mutta tuloksetta. Älyttömiä kirjoituksia tulee jatkuvasti. Liekö asialla sama henkilö.
- ScuBis
Niinkö?
- aefods
ja joku täällä kirjoittaa näitä Aaro Vaalanne katolilainen orgia ja muna juttuja.
- ewrewrdfs
Yksi ja sama tyyppi kirjoittelee kaikki nuo törkyviestit ja vastailee sitten omiin viesteihin. Hoitoon joutaisi.
- lololololol
No mut se on hauskaa just tollainen. XDDD
- Ei211
Ei ole
- ScuBis
Niinkö?
- 11232112
Mitä niinkö? Tai anna olla ethän sä kuitenkaan mitään järkevää osaa vastata
- ScuBis
Niinkö? Voin vastata mitä ikinä haluat kuulla? Kerro toki.
- otamme.osaa
lololololol kirjoitti:
No mut se on hauskaa just tollainen. XDDD
Vain vajaaälyisten ja hullujen mielestä se on hauskaa.
- tingeltangel
Minun mielestäni on asiallista sanoa ääneen, että TV on täynnä roskaa nykyisin. En halua katsella Minority Reportia päivästä ja viikosta toiseen. Dementikoilleko on TV:n sisältö tarkoitettu? Kullanarvoinen vihje TV-laitteiden myyjille: Kun viihdepuolen ohjelmatarjonta paranee niin uusien televisioiden hankinta lisääntyy. En osta uutta ennenkuin on jotain katsottavaakin. Ikääntynytkin on kiinnostunut ulkomaisista ja varsinkin muista kuin amerikkalaisista viihdeohjelmista. Se sama kotimainen hömppäporukka kun on silmien edessä joka v..n ilta!
Tarjonta on syvältä, sanoo mummo.- Kommentoija91919
"tingeltangel" Toki mielipiteensä saa sanoa ja kaikkien ei tarvitse tykätä ja sen saa sanoa asiallisesti. Mutta tarvitaanko siihen tyhmiä alapää-vitsejä? Eikö riitä että vaan sanoo muuten että ei tykkää? Mielipiteen voi mielestäni ilmaista asiallisesti ilman alapää-vitsejäkin. Siitähän täällä oli kyse ja sitä vastaan täällä jotkut on kuten minäkin. Ei siis kukaan ole kieltänyt sanomasta asiallisesti mielipidettä.
Mielipiteen ilmaiseminen asiallisesti on ihan eri asia kuin typerien alapää-vitsien jakaminen joka osoittaa ettei niitä ihmisiä huomioida ollenkaan jotka ei semmosia halua lukea.
Ja jos sarjasta ei tykkää niin en oikein käsitä mikä hinku sellaisilla ihmisillä on muutenkaan tulla kauheesti just semmoisen sarjan keskustelupalstoille pyörimään. - Kommentoija91919
Ja sen verran vielä että itse en ainakaan tulisi tänne jos en sarjasta tykkäisi.
- lhjlkjh
Minkä sille voi jos kyseisessä sarjassa vaan paska haisee ja hanuri soi.
- Kommentoija91919
Minkä sille voi jos ei kaikki ihmiset halua lukea tommosia pikkulasten juttujakin lapsellisempia kommentteja!
- beifvxlw
Mäki myös ihmettelen että mitä nää "Ulla pieraisee" ja muut Ulla-jutut ovat. XD Mä luulin et se on joku meemi nyt ku siit noin paljon puhutaan. XD
- Botit
Onko nämä jotain botteja niin kuin Youtubessa vai onko oikeasti ihmisiä joilla ei muuta tekemistä ole? Ja btw ei täällä taida edes mitään ylläpitoa olla valitettavasti..
- Pirjope
Pyllystä tulee kakkaa.
- ertertw45tew45t
Ja sinusta tulee pian muussia, jollei lopu se pieruhuumori...sairaisin Simo Lietala (nimi muutettu)
- ScuBis
Niinkö?
- pierrupoika
Täytyyhän sitä avautua kun on sananvapaus! Mitä siitä tulisi jos elettäisiin niinkuin Pohjois-Koreassa. Paineet pois niin helpottaa! PRÖÖÖÖÖÖööööööööötttttt!!!!!
- aaronpenis
ja nyt puhutaan aaro vaalanteen katolisesta kyrvästä. se on aika enkelimäinenki.
- kalunuljaskalalala
Pyllystä ei tule kakkaa...
- präät
Älä inise siellä tai Ulla hiljentää sinut pieraisemalla naamallesi tainnuttavan pierun
- pierrupoika
Millekähän Sannin pieru haisee? Ruusulle, jasmiinille, mansikoille?
- lääkärisi
Olet oikeilla jäljillä. Tytöt ja nuoret naiset ovat metabolialtaan siinä mielessä poikkeuksellisia, että ruuansulatuksen lopputuotteina heidän peräaukoistaan tulee ulos vain perhosia ja kukkia perinteisen ihmisulosteen sijaan. He eivät myöskään päästele pieruja sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan suoliston ylimääräinen paine purkautuu ulos kanarialinnun lauluna ja kukkien tuoksuna. Vanhemmiten naisten suolistoissa alkaa hapeton käyminen, jolloin lopputuotteiksi muodostuneet kukat ja perhoset alkavat mädäntyä ja peräaukosta tulee hajultaan ja ulkomuodoltaan perinteistä ihmisulostetta muistuttavaa ainesta.
Tuoksun tarkempi laatu riippuu paljolti henkilöstä ja Sannin kohdalla veikkaisin jasmiininkukkien tuoksua.
- pierrupoika
Olen samaa mieltä! Nuorten tyttöjen pimppakin tuoksuu ja maistuu aivan ihanalta, mintulle ja ruusulle! Vanhemmilla naisilla se tavarakin alkaa muuttumaan, jopa vanhalle kuselle haisee! Mistähän se tämäkin johtuu?
- SebuVuorela
Hei syvähuokaus ja muut valittajat!
Täällä on hyvä että sarjasta kerrotaan hauskoja totuuksia ja jos ette niitä kestä niin ei tarvitse sivuille tulla. Lopettakaa mussuttaminen, tumputtaminen tai mitä ikinä teette ja liittykää hauskaan viestittelyyn.
P.S Iidalla oli tiukka pimpsa.- Syvähuokaus
Mutta kun piereskely on ällöttävää ja vastenmielistä! Tuollaiset sopimattomat ruumiintoiminnot pitää suorittaa yksin saniteetitiloissa, eikä kenenkään muun kuullen! Ja sukupuolielimistä puhuminen se vasta moukkamaista onkin koska kyseessä on jokaisen oma henkilökohtainen alue ns. "personal space". Tämän alueen julkinen häpäiseminen on anteeksiantamaton ja typerä teko!
Myöskin tuo Iidan ruumiinmuodon haukkuminen osoittaa kirjoittajan ala-arvoisen sivistyksen tason. Ihan yököttää nuo Iidaa herjaavat kirjoitukset, herranjestas sentään!
Ja lopettakaa nyt jo noi pieru-, kakka- ja pimpsajutut, jooko! Ei todellakaan jaksa naurattaa tuollainen! - Pääkallokalsarit
Syvähuokaus kirjoitti:
Mutta kun piereskely on ällöttävää ja vastenmielistä! Tuollaiset sopimattomat ruumiintoiminnot pitää suorittaa yksin saniteetitiloissa, eikä kenenkään muun kuullen! Ja sukupuolielimistä puhuminen se vasta moukkamaista onkin koska kyseessä on jokaisen oma henkilökohtainen alue ns. "personal space". Tämän alueen julkinen häpäiseminen on anteeksiantamaton ja typerä teko!
Myöskin tuo Iidan ruumiinmuodon haukkuminen osoittaa kirjoittajan ala-arvoisen sivistyksen tason. Ihan yököttää nuo Iidaa herjaavat kirjoitukset, herranjestas sentään!
Ja lopettakaa nyt jo noi pieru-, kakka- ja pimpsajutut, jooko! Ei todellakaan jaksa naurattaa tuollainen!Ota nyt jo se tulppa pois perseestäs ja anna kerranki paukkua kunnolla! Alkaa se elämä sinullekin hymyilemään kun ilahdutat ympäristöäsi b-nuotin sulosoinnulla kevätauringon loisteessa
- Kommentoija9191
Häipykää itse sivulta kirjoittamasta tommosia tyhmiä juttuja!
Minäkin haluan puhua sarjasta järkevästi ja asiallisesti!
Ja tämä palsta on mielestäni tarkoitettu niille ketkä tykkää sarjasta ja haluaa puhua siitä normaalisti.
Pilailu-palstat on asia erikseen!
Ja voisitte vaikka perustaa oman pilailu-palstan ja häipyä täältä pelleilemästä.
"Syvähuokaus" ja me muut emme mitään valita vaan puhumme asiaa! - Kommentoija9191
Ja toisekseen, jos nuo typerät jutut on teidän mielestänne niin hemmetin hauskoja kerran niin voisitte tosiaan häipyä jonnekin muualle kirjoittamaan niitä!
Ja kaikkien ei niistä tarvii tykätä.
Ja kun ne ei oikeasti ole mitään totuuksia sarjasta kuin ehkä vaan teidän hulluissa ajatuksissanne!
Ja ei kyllä ainakaan minuakaan naurata tommoset sairaat vitsit! - Nosepäs
varsin ikävää, suorastaan kamalaa. Oliko muuta?
- Relaanyhyväihminen
Ota huomioon että olet Suomi 24-palstalla. Täysin järkevää keskustelua et täältä löydä vaikka kissojen koirien ja lintujen kanssa etsit. Antaa vaan hullujen purkaa paineitansa anonyymillä palstalla, nuo voi helposti ignorata. Niistä ei sitten oo harmia tuolla kaduilla kun julkisilla paikoilla riehumisen sijaan istuvat edes hetken kiltisti päätteen ääressä. Eikä muutenkaan kannata liiaksi hikeentyä. Siitä nuo nettiröllit vasta innostuu ja sitten sitä itseään vasta lentääkin tuulettimeen.
- Kommentoija91919
Relaanyhyväihminen kirjoitti:
Ota huomioon että olet Suomi 24-palstalla. Täysin järkevää keskustelua et täältä löydä vaikka kissojen koirien ja lintujen kanssa etsit. Antaa vaan hullujen purkaa paineitansa anonyymillä palstalla, nuo voi helposti ignorata. Niistä ei sitten oo harmia tuolla kaduilla kun julkisilla paikoilla riehumisen sijaan istuvat edes hetken kiltisti päätteen ääressä. Eikä muutenkaan kannata liiaksi hikeentyä. Siitä nuo nettiröllit vasta innostuu ja sitten sitä itseään vasta lentääkin tuulettimeen.
Niinpä. Onhan tuokin muuten totta.
Ja saavat vaan lisää vettä myllyyn mitä enemmän niihin kirjoituksiin reagoi.
Tästä lähin otan sen asenteen että jätän ne kirjoitukset omaan arvoonsa enkä välitä niistä!
Kiitos hyvästä vinkistä😊
Ja mukavaa joulun odotusta sulle! - Kommentoija91919
Ota muna suuhun ja nauti, tykkäät kuitenkin nam nam ;) Voit myös pieraista oikein kunnolla ja vapauttaa ilmat ulos.
- Kommentoija919191
Kommentoija91919 kirjoitti:
Ota muna suuhun ja nauti, tykkäät kuitenkin nam nam ;) Voit myös pieraista oikein kunnolla ja vapauttaa ilmat ulos.
Kyllä se kananmuna vaan hyvää ruokaa onkin. Olet muuten ihan oikeassa!
- Kommentoija919191
Tarkoitan munalla isoa ja paksua kyrpää. Voit myös lastit niellä, kuuluu palvelun hintaan ;)
- Kommentoija9191919
Kommentoija919191 kirjoitti:
Tarkoitan munalla isoa ja paksua kyrpää. Voit myös lastit niellä, kuuluu palvelun hintaan ;)
Kyllä mä sen oikeesti tiedän mutta tuo olikin vähän niinku näpäytys ironiseen tyyliin mitä kommentoin!
Halusin näpäyttää koska eräillä täällä on vaan alapää-jutut mielessä ja itse en pidä sellaisesta ollenkaan.
Elämässä ja ihmisessä on muutakin kuin alapää ja alapää-jutut! - präät
Kommentoija9191919 kirjoitti:
Kyllä mä sen oikeesti tiedän mutta tuo olikin vähän niinku näpäytys ironiseen tyyliin mitä kommentoin!
Halusin näpäyttää koska eräillä täällä on vaan alapää-jutut mielessä ja itse en pidä sellaisesta ollenkaan.
Elämässä ja ihmisessä on muutakin kuin alapää ja alapää-jutut!Kyllä ne alapäähommat ihan kivoja on. Kannattaa kokeilla joskus. Eri asia tietysti jos kukaan ei anna.
- Kommentoija919191
präät kirjoitti:
Kyllä ne alapäähommat ihan kivoja on. Kannattaa kokeilla joskus. Eri asia tietysti jos kukaan ei anna.
Ne voi olla sinusta hauskoja mutta sinä et olekaan minä!
Minulla ainakin on elämässä paljon tärkeämpiäkin asioita.
Ja en edes kaipaa ketään sillä tavalla, viihdyn varsin hyvin yksin.
Olen katsos erilainen kuin sinä koska olen eri ihminen!
Ja toisaalta käy sääliksi niitä kenelle semmoiset on kaiken A ja O.
Kyllä kaikilla pitäisi elämässä olla jotain muutakin sisältöä!
Mutta tämä nyt on vain minun mielipide eikä se siitä muuksi muutu vaikka kuka täällä kirjoittaisi mitä tahansa.
- pierrupoika
Ootko päässy kokeileen? Minä muuten tunne erään joka tuntee kaverin joka pääsi Matukkaa poraamaan aikoinaan!
- aaron-uhri
Mä muistan ku olin kerran katolinen, niin Aaro Vaalanne oli mun pappi. Alussa hän oli tosi mukava, mut sit hänestä tuli ihan sairas pervo. Aina rukouksien jälkeen hän ahdisteli ja raiskasi mua. Aika vitun paska kokemus. Hänel oli ihan iso ja karvainen myös. Oikee pedofiilienkelimuna.
- pierrupoika
Sehän tekee hyvää sellainen!
- sekavatmielihullupotilaa
nonniin täällä palstalla on taas mielihullupotilaiden viestejä -_-
- Perähuokaus
Niinpä. Ja joku mielihullupotilas on jälleen nostanut vanhan viestiketjun naftaliinista meidän kaikkien iloksi.
- Syvä.huokaus
Uskaltauduin pierasemaan sohvalla ja vitsi ku se olikin ihanaa. Ennen aina juoksin veskiin sihauttamaan.
- PhilipAndTerrace
Kuka parhaiten nauraa, sillä vahvin lääkitys.
- pärttyli
Jos tämän palstan tasoon puututtaisiin,niin täällä ei olisi ensimmäistäkään kommenttia,miettikää sitä arvostelijat.
- sekavatmielihulluutta
ja taas eiks nää mielihullupotilaat lopu IKINÄ -_-
- dfgdfgdfgfd
Ei lopu ja sen takia paskasarja Salatut elämät viekin parhaan ohjelman paikan vuodesta toiseen. Parempiakin sarjoja varmasti voitaisiin tehdä.
- pöpit.mellastaa
Ihan perusasia, Ylläpito ei lue näitä palstoja, ei ole koskaan lukenutkaan, moderoinnin saa joskus paikalle, kun ilmoitta viestistä, eli ilmiantaa sen, aina ei sitäkään, näistä voi valittaa myös Ylläpidon omalla palstalla joskin myös siellä on omat häirikkönsä, kuten lähes jokaisella suomi24:n palstalla, mistä päätellen avohoito toimii kovin huonosti...
http://keskustelu.suomi24.fi/suomi24 - Anonyymi
Maidon oltava käden lämpöistä.
- Anonyymi
Siis, ennen kuin laittaa juustojuoksutinta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164