Oon pian 17-vuotias tyttö ja oon lähdössä elokuussa vuodeksi Argentiinaan vaihtoon YFU:n kautta. Löytyykö täältä muita vaihtareita? :)
Onko täällä muita vaihtareita?
6
170
Vastaukset
- Hhjfj
Enpä usko. Vaihtoon lähtö on so last season! Ei kannata.
- Ivebeeninusa
Ei, tää on aikuisten spämipalsta. Kato näitä kirjoituksia, täynnä negaa ja toisten haukkumista, ihme meininkiä.
- Iknowthebusiness
Täynnä negaa, joo ja mistähän mahtaa johtua? Oliskohan näiden vaihtarijärjestöjen ja kaikenmaailman "hyväntekeväisyysjärjestöjen" toiminnalla mitään osuutta näihin kirjoituksiin??? Ai niin, pissiksethän ne on itse syypäitä kaikkiin järjestöjen rikoksiin ja rötöksiin!!! Ja pissisten vanhemmat, jotka on menettäny mielenterveytensä ja spämmää palstalla......
Heia, heia vaan kantrimanidzerit!!!! - Älyhoimanitserit
On sen verran taas tullut vakkareilta kuumottavia paljastuksia vaihtaribisneksestä, että taitaa pikkuhiljaa olla taas käsillä manitsereiden aika tehdä uusi keskustelun avaus tyyliin: "Moi! Eli olen lähdössä vaihtoon..." ja sitten vaan siihen perään jokin älytön kysymys, käytetäänkö koulupukua tai millaista kielitaitoa vaaditaan tms. Jess!! Olette kerrassaan fiksua porukkaa...
Sitten vaan sitä seuraavaa kysymystä miettimään! - KokemusOliHirveä
Aikuiset yrittää ja haluaa suojella nuoria, omia ja vähän muidenkin, näiltä järjestöiltä, joiden härskien toimintatapojen kuvailemiseen ei riitä tämä palstatila!
Halu varoittaa ja kertoa "kokemuksista" ja se kansalaisvelvollisuus....
Nuoret on helpommin höynäytettävissä ja toivonkin siksi, että mahdollisimman moni vanhempi lukee nämä sivut. - Ivebeeninhell
Järjestöt on täynnä negaa ja haukkuvat nuoria ja valehtelevat päin naamaa!
Ihme meininkiä aikuisilta, mutta ilmeisen läpipahoilta ihmishirviöiltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738