Jaetaanko täällä superhyviä lounaspaikkavinkkejä? Mielellään vain sellaiset, missä on buffet. Itse olen tykästynyt Factoryn lounaisiin, maku laatu hinta on aina kohdallaan.
Parhaat lounaat pk-seudulla
2
160
Vastaukset
- tönkköriisi
Kaikki ne on schaissea tai mitä nyt immeiset hyvänä pitää.
Oikeastaan vain itse tehty on syötävää ja monessako työpaikassa se on mahdollista - nuu ei tuskin yhdessäkään.
Meni sitten mihin tahansa "ostosparasiittiin" niin ensimmäinen "tuoksu" on etikkainen luotaantyöntävä hajumaailma, joka ei todellakaan herätä maku-nystyreitä kuolaamaan.
Ihminen tarvitsee pehmeitä aromeita, jotka lähtee karamellisoidun sipulin, porkkanan ja sellerin tuoksusta ja kun ruoasta löytyy nämä samat maut niin se on parhautta.
Viikon vanha riisi ja etikkainen kala-kastike päälle ei vain herätä ruoka-himoa kuten juuri tehty jauheliha-kastike runsaalla sipulilla. - YÖOOK
Varsinkin isot huoltamot, kuten ABC tarjoilevat erittäin ala-arvoista moskaa ylihintaan. Luulisi että sellaisilla liikevoitoilla voisivat kenties asiakkaistakin pitää parempaa huolta mutta ei - paskaa myyvät vuodesta toiseen ja laatu senkun laskee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266