eli e 11 malli 1.3 aj 180.000 ja vihdelaatikosta kuuluu hieman ääntä tyhjäkäynnillä(roksutusta) ,kun auto on paikoillaan kytkin ylhäällä ja loppuu kun painaa kytkimen pohjaa tai nostaa kierroksia kytkin ylhäällä..epäilen päittäislaakereita..kestääkö tuo laatikko pitkään vai onko remppaa tiedossa..?
paljonko teitän tojolla on ajettu vaikka roksutusta on laatikosta kuulunut tyjäkäynnillä kytkin ylhäällä..?
corolla vaihteisto ääni
10
3530
Vastaukset
- Paaliin
Luulen että tuossa kohtaa "vaihdelaatikko" on ehkä paremmin korjattavissa kuin myöhemmin. Vaan eipä toisaalta ole halpa remppa ottaa laatikkoa auki...miten ruostesuojauksen laita on, kannattaneeko enää korjata?
- neuhanenä
auton hinta... 1000e arvoinen auto ja 1000e maksaa laakeri remontti...eipä taida kannattaa ainakaan korjaamolle viedä..? ajelee menemään ja vihtaa sitten koko laatikon..4 tuntiin vaihtaa kytkimen ja laatikon ..laatikko 200€ ja kytkin 100€ eli 300 työ 280 =580..
- rtyuikee
Olet ylittänyt Tohjotisi paalausvälin roimasti. Ota yhteyttä Kuusakosken romuttamoon. He hakevat Tohjottimesi pois ja antavat sille kunniakkaan lopun.
- neuhanenä
sillä ajetaan vielä toiset 180.000 yks laatikko ei ongelma kun kori on ehyt ja alusta..on niitä isompiakin murheita.esim uudemmissa autoissa johin ei saa 2000€ edes minkäänlaista remonttia aikaiseksi...
- neuhanenä
sillä ajetaan vielä toiset 180.000 yks laatikko ei ongelma kun kori on ehyt ja alusta..on niitä isompiakin murheita.esim uudemmissa autoissa johin ei saa 2000€ edes minkäänlaista remonttia aikaiseksi...
- ei.hätää
Rattaat pyörivät aina, vaikka vaihde onkin vapaalla, vähän löysiä ja kulumista jossakin. Tsekkaa nyt kuitenkin öljyn määrä ja vaikka vaihda uuteen.
- neuhanenä
jep kiitos asiallisesta vastauksesta..öljyt vihdoin.kovaa ajoa vaan.jos tuo vielä 40.000 kestää niin sepä riittääkin mulle..aatelin vaan kyskyä onko muilla ollut samoja ääni tyjäkäynniillä vaihdelootassa..
- möhköpöntti
isonnin tyhjäkyntiä 850-900 niin äänet loppui...ennen äänet kuului kun tyhjäkäynnillä ku ne putosi aina välillä 650-700 kierrokseen..
- AlbertKuopiosta
Onko kasettisoitin Terokielellä VIHDELAATIKKO?
- mulbertti
aivan sama ...ihmiset lukavat lauseita ei kirjaimia --
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748