Palstalaisten seksuaalihurjastelut?

7654433

Kertokaapa mikä on hurjin asia seksin saralla, missä olette olleet mukana? Vai oletteko kaikki neitsytsetiä tai siveyden sipuleita?

Itse olen osallistunut kimppoihin useammankin kerran ja nainut julkisella paikalla ( toki yöllä, mutta kuitenkin)

15

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ätmiö

Minä menin kerran junan vessaan runkkaamaan, kun vastapäätä istui hyvännäköinen teintyttö joka sai kalunnkovenemaan.

• Karvamuna-

No ei ole mitään hurjia saavutuksia. Kahden naisen kanssa olen ollut samaan aikaan ja kerran panin kauppakeskuksen vessassa yhtä naista jonka kanssa olin treffeillä ekaa kertaa. Nainen vaan ilmoitti että sitä panettaa ja mentiin vessaan panemaan.

• Otin valokuvia ryhmäseksistä... linkki kuviin profiilissa....

• aikojasittenjoskus

Runkkasin uimahallin pukukopissa.

• Eikö SE ole tullut jo harvinaisen selväksi, että NÄITÄ EI MUISTETA!!!! ;P

Sulla ei taida olla mitään kokemuksia näistä asioista, kun et sellaista tiedä.....miten nyt joku voi muistaa, jotain mitä EI MUISTETA!!!.....Hassu.. ;D

• muttamuistetaansiltu

EI ehkä haluta muistaa

• muttamuistetaansiltu kirjoitti:

EI ehkä haluta muistaa

Noh, sitten pitää yrittää olla keräämättä liikaa "muistoja".....Hassu.. ;P

• Ygftyyhh

Kerran olen nussinut yöllä puistossa Tampereen keskustassa.

• olisoikeinsulle

Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin

• häpeäpaaluonhyvä
        olisoikeinsulle kirjoitti:

Toivottavasti joku kuvasi ja päädyit nettiin

Toi kuvaaminen ja julkinen häpeä olis ihan oikein kaikille julkinussijoille - varsinkin naisille

• Epi_

Pantiin exän kanssa kerran lintutornissa

• fucker_of_the_birdtower

Haa, minäkin olen pannut useita naisia nimenomaan lintutornissa. Samassa lintutornissakin pari kertaa ja eri muijia.

• Kari.R.Runk

Vedin VASEMPAAN käteen samanaikaisesti raiskaten peräreikääni tyhjällä viinipullolla. Hyh hyh, miten tuhmaa!

• DarkFear_ei_kirj

Minua pantiin laivalla perseeseen yhden Yousufin toimesta

• Siitä_on_jo_vuosia

Kerran erään julkisen laitoksen WC-tiloissa hurjastelin seksuaalisesti niin, että pyöritin erään käsienpesualtaan nestesaippuapumpun pullon pöydän alta irti, vein koppiin, runkkasin pullon lähes samannäköisen sisällön sekaan ja ruuvasin takaisin paikalleen tietenkin siistien jälkeni niin, ettei mitään merkkiä toimituksen vaiheista jäänyt näkyville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      64
      4905
    2. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      65
      2906
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      190
      2751
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      2715
    5. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      23
      2276
    6. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      7
      2196
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2093
    8. Hei olen tulossa Ajoihin

Imatralle ja olen kiinnostunut lainaamaan jonkun vaimoa viikonlopuksi.
      Imatra
      30
      2036
    9. 2
      1202
    10. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      206
      1100
    Aihe