Asiakkaat vastuuseen.

Asiakasonrahalähde

Ravintola kärsii taloudellisesti kun asiakas tulee tintttailemaan ruoan laadusta.Nyt otetaan kovat keinot käyttöön eli asiakas maksaa ENNEN ruokailua.Jos asiakas valittaa ja haluaa uuden annoksen niin peritään asiakkaalta maksu ja asiakas välttyy rikokselta.Se on ihan asiakkaan oma valinta miten toimitaan.Jos meinaa poistua maksamatta niin röyhkeästi vain ovet säppiin ja odotellaan maksua.Miettikääs miten helpolla pääsee kun vain maksaa.

5

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakasainaväärässä

      Mikä ravintola ? Hyvä tietää, että voi kiertää kaukaa tuollaisen paikan.

      • Herääpahvijo

        Miten suuri ongelma on vain maksaa ennen ruokailua? olet siis köyhä jos meinaat kiertää kaukaa ravintolan plus olet varmasti lahjakorttien/etuuksien keräilijä.Mene töihin,niin riittää raha ruokaan !!!


      • Paskaaensyö
        Herääpahvijo kirjoitti:

        Miten suuri ongelma on vain maksaa ennen ruokailua? olet siis köyhä jos meinaat kiertää kaukaa ravintolan plus olet varmasti lahjakorttien/etuuksien keräilijä.Mene töihin,niin riittää raha ruokaan !!!

        Käytäntö, että asiakas maksaa vasta ruoan saatuaa, perustuu siihen, että asiakas ei voi tietää etukäteen, miten surkeaa ateriaa hänelle ravintolassa tarjotaan.

        Reilu peli on, että vasta kun aterian laatu on selvillä, voi asiakas arvioida, onko se ravintolan pyytämän hinnan arvoista.

        Onko suuri ongelma ravintolalle noudattaa em. käytäntöä? Mikä on ravintolan laatutaso??


      • IlmaistaRuokaa
        Paskaaensyö kirjoitti:

        Käytäntö, että asiakas maksaa vasta ruoan saatuaa, perustuu siihen, että asiakas ei voi tietää etukäteen, miten surkeaa ateriaa hänelle ravintolassa tarjotaan.

        Reilu peli on, että vasta kun aterian laatu on selvillä, voi asiakas arvioida, onko se ravintolan pyytämän hinnan arvoista.

        Onko suuri ongelma ravintolalle noudattaa em. käytäntöä? Mikä on ravintolan laatutaso??

        Kyllä monessa ruokapaikassa maksetaan ennakkoon. Ei sillä mitään väliä ole, kyllä asiakas voi silti valittaa ruuan laadusta.

        Aloittajalle: anna tuollaiselle asiakkaalle porttikielto tai valmista kunnollista ruokaa. Ravintola saa valita asiakkaansa.


    • Patettipamtti

      Ottaa pantin
      luottokortti... Auto. Kesämökki tai yrityskiinnitys
      Tyttöystävää ei huolita pantiksi ravintolaan koska kaikki on homoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe