Uusiksi asennetun XP:n päivittyminen

tuhnuu

Moro.

asensin vanhaan koneeseen xpn uusiksi ja nyt ei ole päivityksiä kuulunut automaatilla ei manuaalilla vaikka vuorokauden ollut kone päällä. Update sivustolle ei pääse, käskee vain kytkemään automaatille päivitykset, tuleekohan sieltä päivitykset jossainvaiheessa vai joutuuko kikkailemaan?

12

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaodottaa

XP:n päivittäminen loppui jo pari vuotta sitten.

• Tuhunuu

Mutta käsittääkseni vanhat päivitykset pitäisi vielä saada, uusia ei tule enää ?

• XPtoimimaan

Haluan kanssa tietää , että saako niitä vanhoja päivityksiä updatesta tai muualta? Mulla on XP asennuskiekko ja ajattelin laittaa sen huvittelumielessä vanhaan romuun ja kokeilla mitä siitä tulee. Olen vielä ulkomailla nähnyt turistihotellien auloissa olleissa tietokoneissa XP käyttiksiä.

• äkspeeeeeee

IE-selaimella menet Windows updateen ja katselet/kokeilet sieltä.

• tuhunuu

sepä seon kun win update vain käskee laittaa automaatin päälle, ja win kotisivuilta ei löydy mitään tai sivu on suljettu missä lataus on, esim. sp3 lataussivu

• äkspeeeeeee

http://www.zdnet.com/article/registry-hack-enables-continued-updates-for-windows-xp/
        ?

https://technet.microsoft.com/en-us/windows/windows-xp-service-pack-3.aspx
        .

• Jalaa

Toinen vaihtoehto on se, että lataat version 9.2 Wsus offline nimisestä softasta, jolla haet XP:n kaikki päivitykset.

• RehtoriIntiasta

Taisi olla 2009, kun XP:n päivitysrumba muuttui. Uudelleenasennuksessa piti ensin päivittää tuo Update agent. Siitä käytiin pitkä keskustelu Apua aloittelijalle-palstalla ja ratkaisut ovat siellä. S24 arkistoa kannattanee selata, en muista ulkoa.

Tuosta voi olla apua. Joillakin toimi joku tapa ja jollakin toisella taas toinen keino. Sekavaa oli. https://support.microsoft.com/fi-fi/kb/2497281

MS ei enää jakele SP3:a, mutta sen voi ladata tuolta ( suomenkieliseen ) http://windows-xp-service-pack-3.fi.softonic.com/
      Pidän softonicia luotettavana. Kait kerran vuosia sitten on ollut jossain ohjelmassa sontaa mukana, kun joku oli päässyt murtautumaan. Joku muu voi tietää softonicin nykytilanteesta enemmän. Togglet ja piratet yms. kannattaa unohtaa.

• RehtoriIntiasta
      • tuhunuu

Noniin tästä oli apu, update agentin asennus toi tuloksen ja sp3 on nyt latautumassa ja mitähän muutakin tämä on kerinnyt tässä välisä päivittää.

KIITOS JA KUMARRUS :)

• RehtoriIntiasta
        tuhunuu kirjoitti:

Noniin tästä oli apu, update agentin asennus toi tuloksen ja sp3 on nyt latautumassa ja mitähän muutakin tämä on kerinnyt tässä välisä päivittää.

KIITOS JA KUMARRUS :)

Hyvä juttu, ole hyvä. Viimeksi tehdessä 2011 tuli n. 250 päivitystä SP3:n lisäksi, mutta minulla on myös MS Office siinä koneessa. Aikaa vaatii, riippuu tietysti verkkonopeudesta.

Minulla on sama iloinen asennushomma kohta edessä.

• RehtoriIntiasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe