Noita -70 luvun rivitalojahan on maaseutumaisissa alueilla pilvin pimein. En kyllä itse olisi valmis hyväksymään talon purkamista, kun se ei vielä ole asumiselle vaarallista. Yhteiskuntahan siitä on vastuussa ,kun on sallinut tuollaisen rakennustavan.
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/mahdoton-korjausvelka-pudotti-rivitaloasuntojen-arvot-nollaan-ylojarvella/
Rivitalon arvo nolla
5
209
Vastaukset
- säästöä_savella
Remontit jätetty rästiin -> talo nyt arvoton -> nuukapetteri haluaa silti, että joku muu maksaa korjaukset tai ainakin kunnon hyvityksen talonrähjästä poismuuttavalle.
Ja samaan aikaan toinen nuukapetteri tällä palstalla päivittelee putki- ym. remonttien hintoja. Ei maaseudulla näin paljoa maksa... Juuei, ja tulos nähdään tuossa yllä. - eikukiertoon
Meillä alkaa olla sama homma!Mutta onpahan isännöitsijän asunto ainakin sisältä laitettu priimakuntoon taloyhtiön rahoilla!Vaikeaa on kun ei saa edes omilla rahoilla rempata ulkovuorausta ja ikkunoita ei saa vaihtaa!Vaikka on todettu terveyshaitta,ikkunat ja ulkovuoraus on tulleet tiensä päähän!Täytynee vain fiksata ja myydä eteenpäin,niinkuin muutkin tekee...
- velkufinlandii
Ei Albaniassakaan asuinneliöt huimissa hinnoissa ole.
Miksi yli velkaantuneessa suomessa sitten pitäisi maksaa asunnoista huimia hintoja.
En ymmärrä niitä jotka asunnoista maksavat itsensä kipeeks.
Ei suomi ole paljo erinlainen ku Albania tai muu ilmastollisesti leudompi maa euroopassa. - xczxczxxzc
Osti nainen valesokkeli asunnon ja helppoa olisi ollut etukäteen selvittää valesokkelirakenne ja siitä seuraavat uhkakuvat.
Oma vika. - kaamoskaappi
Omistamisen kirous on karmea.Itse omistan vain keräämäni pullot ja tölkit siihen asti kunnes olen ne pulloautomaattiin lykännyt, eli muutaanut rahaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952