Olen ajatellut matkata (yksin) omatoimisesti Väli-Amerikkaan reittiä Panama-Meksiko. Onko siellä turvallista? Jotain erityistä huomioitavaa? Kaikki vinkit kelpaa.
Väli-Amerikka
5
1292
Vastaukset
- antti
Mulle on tuttuja maita tuolla reitillä: Nicaragua, Honduras, El Salvador, Guatemala, Mexico, listalle tulee Maaliskuussa myös Costa Rica! Jos infoa kaipaat, niin tuolla on hyvä artikkeli jonkun matkasta: http://www.hut.fi/~amonkkon/matka/
Mulle voit pistää postia jos jotain haluat kysellä. Antti_06(@)hotmail.com - lachicamasbella
...laittaa viestiä tuonne Väli-Amerikan (ja Karibian) omalle foorumille...!
- enni
Mitä oikein aiot Panaman jälkeen nähdä? Costa Rica on maa, jossa olen muutaman kerran matkaillut. Mitä tahdot nähdä, kokea?
Maa on niin monenlainen, ettei siitä voi kertoa lyhyesti. Itse olen ollut siellä kahdella matkalla reilut 6 viikkoa.- tet
Ajattelin kenties vuoden 2006 alussa tehdä 2-3kk kestävän reissun Väli-Amerikkaan, joka sisältäisi kaikki maat Panaman ja Meksikon välillä, joten Costa Ricakin olisi siinä matkan varrella. Tykkään matkatessani siirtyä vain paikasta toiseen ilman sen ekstriimimpiä aktiviteettejä. Costa Ricassa minua kiinnostaisi erityisesti pienet kaupungit/kylät/hyvät rannat Karibianmeren puolella.
Onko Väli-Amerikkaan matkustaessa jotain erityistä huomioitavaa? Kaikki vinkit kiinnostaa.
Voit vastata mulle myös suoraan: tet339@hotmail.com
- Merzi
Ja juuri äsken lkävin kyselemässä samaa, kts:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000001037&posting=22000000006156143
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576