Zalando on perseest

ZOPZOP

zalando on ihan vitun paska paikka älkää tilatko sieltä mitää se on niin vitun paska paikka

13

1208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi.perseestä

Miksi?

• 1-16

Itse olen tehnyt yhden tilauksen Zalandolta. Se ainakin meni hyvin. Tilasin parit kengät. Otin toimitustavaksi DHL Express, vaikka jouduin vähän maksamaan lisää. Tilauksen tein sunnuntaina. Paketti tuotiin kotiovelle tiistaina DHL:n kanssa sovittuna iltajakeluna.

Kannattaa tietysti tehdä muihinkin lähinnä ulkomaisiin nettikauppoihin hintavertailuja, koska Zalando on harvoin edullisin. Usein on myös, että oikeata mallia tai kokoa ei löydy.

• Merkkituotteissa

Aina kun olen verrannut, niin kallis. Ja nettisivut toimivat hitaaaasti.

• Verkkokaupasta

Huomasin että Zalandolla hinnat monissa vaatteissa laskeneet. Olen tilannut muutaman kerran ja ollut tyytyväinen. Tulivat muutamassa päivässä perille ja maksoin laskulla.

• zalandofani

Perustelut? Halvat hinnat ja kohtuullisen nopea toimitus.

• Saisiollahelpompi

Zalandoon on vaikea palauttaa tuotteet

• Halparättejä

Huono laatuisia rättejä suurin osa, ei ihan kaikki.

• Ottakaavastuu

Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

• fanittaja1996

H&M on paljon parempi!

• todellakakkaa

Todella paska zalando

• Hyvämielinyt

En osta Zalandolta mitään enään :)

• Anonyymi

Tilasin ensimmäistä kertaa zalandolta eikä tilausta koskaan edes toimitettu minulle. Vasta monien kuukausien jälkeen tuli viesti, ettei tilaustani ole edes lähetetty ja kaiken huipuksi veivät rahani siinä samassa, koska kyseinen tuote oli alennustuote enkä saanut tuota hyvitettyä summaa takaisin. Että sellasta ja kyllä vitutti :)

• Anonyymi

Kyllä tommottinen kyrsii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7488
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      74
      6291
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5194
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4505
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4206
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      227
      4091
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      3995
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3898
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55
      3022
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48