Onkohan kellään muulla sellasta fetissiä, että runkatessa hieroo kiimalimasta märkää kyrpää skedetossuun tai muihin tollasii kenkiin, esim. adidaksen superstareihin, supraan, niken aif forceihin, air maxeihin tms? Ja lopuks mällää lastit tossujen päälle tai sisään. Mä tykkään sopivasti kuluneista ja likasista tossuista mut tähän voi vastata kyllä jos ylipäätää on tollasia juttuja joskus tullu kokeiltua runkatessaan.
Oon alle kolmekymppinen kundi ja kiinnostais vähän kuulla muista vastaavista tyypeistä. Ainaki vois vaihtaa ajatuksia ja kuulla kokemuksia ton asian suhteen.
Lisää oma kik ossa vastaukseen ni voidaan olla yhteyksis.
Onks kellää täällä mitään tossufetissiä?
12
270
Vastaukset
- ijuy767
Tossuun vai tussuun?
- skedejäbä
Joo tossuun vetely just kiimasta, kuluneisii skedetossuihin kiva hieroo kaluu ja vetää lastit
- niko123456
ijuy767: tossuun.
Tähän alle kannata komentoida kuinka mahtavaa on vetää tossuun jos ei osaa laittaa sitä kikkiä mukaan viestiin. Mä tiedän jo kuinka mahtavaa se tossuun vetäminen on. Viestiketjun idea oli hakea kontakteja niistä, jotka harrastavat tossuun vetelyä.
Just tuli huomattua että mun vanhat valkoset essit on jo paikoin ihan kellastuneet kun täynnä kuivuneita spermatahroja. Mut mä käytän niitä silti ihan peruskäytössä ja kyllähän ne joskus saa vähän katseita, useimmiten skedetyypeiltä joilla on kengät kans epäilyttävän kellastuneet. :D- skedejäbä
Mikäs se sun kikkis on?
- niko123456
Kysyin tossa kahteen kertaan sitä kikkiä enkä laittanu omaani tähän. Joten aika tyhmä kysymys.
- skedejäbä
niko123456 kirjoitti:
Kysyin tossa kahteen kertaan sitä kikkiä enkä laittanu omaani tähän. Joten aika tyhmä kysymys.
Taidat itse olla aika tyhmä....
- niko123456
Millä perusteella päättelit näin?
Juu, on snadi fetissi Converseihin ja valkoisiin tennareihin...
- niko123456
Ok. Mitä mä teen tällä tiedolla?
niko123456 kirjoitti:
Ok. Mitä mä teen tällä tiedolla?
Itepähän kyselit. Ei mulla mitään kikkejä ole... eikä tule. ;o)
- niko123456
Jos luit mun viestin niin kyselin porukkaa ajatustenvaihtoon yms. kikissä. En pyytänyt kertomaan ajatuksia tässä viestiketjussa.
- hullunaskedekenkiin
hookoo123
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144