Ensi syyskuussa on matka Sri Lankaan. Törmäsin yllättäen keskustelupalstalla Sri Lankassa toimivaan suomen kieliseen retkioppaaseen http://www.prasadtours.com/pages/packages.htm#op1
Vieläköhän tämä yritys toiminee ja tiedättekö muita vastaavia ?
Suomea puhuva retkiopas
3
408
Vastaukset
- prasse
Hei Ansu, Tervetuloa Sri Lanalle! kylla se on viela toimi ja kirijoitellaan,keskustellan etta sinun loma/retki asioita sri lankalle minun s,posti on prasadtours@sltnet.lk.kiitos
- Matkaajavm68
Olen ollut kaksi kertaa Prasadtoursin retkillä. Kiertelin molemmilla kerroilla pitkin saarta Prasadtoursin kuljetuksilla ja kaikki meni niinkuin oli sovittu. Oli mahtavaa pystyä pysähtymään extemporena halutuissani paikoissa kesken ajonkin. Opas on paikallinen ja osaa puhua suomea (asunut aikoinaan Suomessa). Suosittelen lämmöllä Prasadtoursin.
Hei miten meni Sri Lankan matkasi? Käytitkö Prasadtoursin opaspalvelua?Kyselen koska olemme lähdössä kesäkuussa 4 vkon. Omatoimireissulle sinne ja haluaisimme hyvän ja luotettavan oppaan joksikin päiviksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942