Hola a todos!
Täällä yksi innokas au pair lähdössä kesä/heinäkuuksi Barcelonan lämpöön ja kyselisinkin onko siellä seudulla muita samanhenkisiä? Olisi mukava tavata uusia ihmisiä ja saada ehkä pientä vertaistukea tähän jännitykseen?:)
Au paireja Barcelonassa / lähialueella, kesä 2016
7
232
Vastaukset
- Espanaa
Hola
Täällä on toinen, joka on tulossa Barcelonan lähelle au pairiksi kesä-elokuuksi. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia lähdöstä.- vivaespana
Mahtavaa! Oisko sulla vaikka sähköpostiosotetta johon vois kirjotella / jotain muuta sosiaalisen median kanavaa?:)
- kesäespanjassa
Täälläkin yksi hyvin mahdollisesti kesäksi Barcelonan lähettyville menossa! Ehdottomasti olisi kiva vähän fiilistellä yhdessä :)
- vivaespana
Ihana kuulla! Olisko mahdollista vaihtaa sähköpostiosotetta tms?:)
- espanjaa
Mä oon myös lähössä kesäkuussa Barcelonan lähettyville! Laita sun joku yhteystieto tähän niin laiatan sulle viestiä ja voidaan jutskailla :)
- vivaespana
Hieno homma :)
Kaikille yhteisestikin tiedoksi, et mulle voi rohkeesti pistää vaikkapa sähköpostia osoitteeseen: samali16@luukku.com
- Lleida
Ite oon täällä nyt heinäkuusta syyskuun loppuun. Viikot oon lleidassa, mutta useimmiten vkloput vilanovassa , joka on 20 min Barcelonasta , nii pääsee bussilla helposti. Mulleki voi laittaa mailia jos kiinnostais viettää vapaa -aikoja yhdessä ja saada vertaistukea! julia97sam@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286