Hei, olen ollut haastattelussa Verticolla ja nyt mietin uskallanko heidän palkkalistoille? Tarvitsen paljon työtä, ainakin 5 vuoroa viikossa. Täällä kuitenkin jotkut kirjoittaa että ei ole töitä. Haastattelussa sanottiin että kyllä vuoroja on jos suostuu matkustamaan. Nyt olen pelon sekaisessa tilassa, mitä tehdä??
Vastatkaa joku tähän, kiitos!!
Millainen tämä Vertico
4
281
Vastaukset
- einiinpaljovuoroja
Olen ollut heillä töissä reilun vuoden, ja töitä ei todellakaan joka päivälle riitä. Uskoisin että 3 vuoron saaminen viikossa ei ole mikään ongelma. Työt ovat ympäri pk-seutua joten matkustamaan pitää olla valmis.
- Nicor
Jos haluat saada varmuutta työvuorojen määrän suhteen, niin voit työskennellä useammankin vuokrafirman kautta (kunhan niillä on käytössä netissä toimiva kalenteri mihin voit merkitä koska olet käytettävissä. Vertico on tällainen firma).
Vuoroja tulee tarjolle hyvin epätasaisesti firmasta riippumatta. Verticolla 3-5 viikkoon on realismia. Huonoina viikkoina se viisi vuoroa vaatii "listan kyttäämistä". - Riistetty
Huonoja kokemuksia tuosta Verticosta..
- Vertti1
Vertico Turusta kokemuksia kiitos? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226