Voimakkaan hengellisen kokemuksen jälkeen?
Minulle tämä kokemus tuli eräänä perjantaisena iltana.
Vietin iltaa takkahuoneessa poltellen tulta takassa ja punaviiniä juoden kunnes se tapahtui.
Kävelin takan luo lisäämään puita ja pieraisin voimakkaasti, yht äkkiä huoneen valaisi kirkas sininen valo.
Käännyin katsomaan taakseni ja huomasin että persiissäni roihusi voimakas sininen kaksoisliekki, se paloi noin 5 sekuntia ja sammui, sen jälkeen huoneen valtasi voimakas pas...siis palaneen käry.
Tänä kokemus oli minulle henkisesti hyvin voimakas ja juoduin juomaan vielä kaksi pullollista punaviiniä ennenkuin kaaduin lattialle ja saavutin henkisen tasapainon.
Mittasin pituuteni pari päivää tapahtuman jälkeen ja huomasin että olin kasvanut henkisesti 2 senttiä, ennen olin 150 cm ja nyt olen 152cm pitkä miehenköriläs.
Miten jatkaa elämää
Henkinen.kasvu
6
201
Vastaukset
- Alle6v
Hyvä että pieru se jaksaa yhä naurattaa.
- anaalimestari
Olikohan se pyhä henki?
- tsakrat-kuntoon
Elämäsi jatkuu punaisen anustsakran pumppaamisella, ei väliä millä runnot, kun vaan pamputat sisään-ulos.
- Henkinen-kypsyys
Kaikkein nolointa on, että tuo vakiotrollaaja on kristitty.
- Jauhesammutin-
Kannattaa käydä alkusammutuskoulutus niin tietää mitä tehdä jos syttyy oikein suuri kaksoisliekki.
- Taitaa-olla
---"happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista"-tyyppinen tapaus.
Myös palstan läähättäjään sopii samanlainen kuvaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194