http://www.iltalehti.fi/autot/2016041921441187_au.shtml
Parempi ihminen on vain muita parempi. Kameramies vain kateellinen. Pitäis huolen omista asioistaan ja pysyis poissa parempien yhteiskuntaluokkien tieltä. Ei tuosta korttiakaan oteta pois. Pientare on vain parempia ohittajia varten.
EI OLLUT TÖRKEÄ!
16
202
Vastaukset
- wåuooå
Ei noin saa ohittaa. Törkeetä.
- BMWonparas
Noin ohitan itsekin. Jos molemmilla kaistoilla on autoja minun edessäni en jää jonottamaan. En ole kuitenkaan videon ohittaja. Ajan BMW:llä.
- A.u.d.i
BMWonparas kirjoitti:
Noin ohitan itsekin. Jos molemmilla kaistoilla on autoja minun edessäni en jää jonottamaan. En ole kuitenkaan videon ohittaja. Ajan BMW:llä.
BMW miehet ajavat minun Audini perässä. Terveisin audistinen audimies.
- Kjell.Y.Pippelström
Toinen edessä ja toinen takana, samaan aikaan...
- Kalle1222
TUO OLI TODELLA TÖRKEÄ. Säännöt on olemassa ja se koskee myös liikennettä.
- BMWonparas
Paitsi minua. Minulla on laadukkaampi ja tehokkaampi auto.
- ÅFLÅWÅWE
BMWonparas kirjoitti:
Paitsi minua. Minulla on laadukkaampi ja tehokkaampi auto.
AUTO EI TEE IHMISESTÄ PAREMPAA.SE ON FAKTA.
- BMWonparas
Kyllä tekee. Mätäne kateellisuuteesi!
- Heheheheeeee
BMWonparas kirjoitti:
Kyllä tekee. Mätäne kateellisuuteesi!
Miksi olisin kateellinen jos joku tulhaa pankkilainansa sellaiseen turhuuteen kuin auto, varsinkaan premiumauto. Lähinnä naurattaa moinen touhu.
- BMWonparas
Koska olet itse mitä todennäköisimmin niin onneton paska, joka ei saisi edes lainaa tällaiseen autoon. Kärsi alemmuudestasi!
- Heheheheeeee
BMWonparas kirjoitti:
Koska olet itse mitä todennäköisimmin niin onneton paska, joka ei saisi edes lainaa tällaiseen autoon. Kärsi alemmuudestasi!
Ärsyttääkö kun näin ei ole. Rahaa löytyy. En silti tuhlaa niitä sellaiseen turhuuteen kuin auto joka menettää arvonsa ennätysajassa.
ÅFLÅWÅWE kirjoitti:
AUTO EI TEE IHMISESTÄ PAREMPAA.SE ON FAKTA.
Haista sinä pikku runkkari iso perse ! Tillaset pikku nilkit voi pysyä perkele siellä hiekka laatikolla perkele !
Vedä käteen !
- Hanaavaanlisää
Mikäs rattimies tämä oli, jarruvalot vilahtivat?
Aivan suotta poijjaat naureskelee itänaapurin dashcam-videoille, juuri tällaisista tilanteista niitä syntyy. Tarpeeksi monta piennarohitusta niin jossain vaiheessa nassahtaa, ja noissa vauhdeissa sitten kovaa.- Kaboooom
Evoluutio tuppaa poistamaan tyhmät keskuudestamme. Voi vain toivoa ettei sivulliset kärsi.
- viidakonlaki
Jos tekijä ei jää kiinni verekseltään, niin rikosta ei tapahtunut. Tämä on tilanne Suomessa nykyään.
- BMWonparas
Niin, kunnes teidän kaltaiset alempitasoiset VASIKAT lähettelette poliisille videoita kun me paremmat elämme omilla säännöillämme. Ajo-oikeus tulisi mennä keskitasoa paremman palkkatason mukaan. Loppuisi teidän kateellisten rattiraivoilu kun teille alempitasoisille ei edes annettaisi korttia ja Suomen liikenne olisi täysin turvallinen parempine autoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955