EI OLLUT TÖRKEÄ!

BMWonparas

http://www.iltalehti.fi/autot/2016041921441187_au.shtml

Parempi ihminen on vain muita parempi. Kameramies vain kateellinen. Pitäis huolen omista asioistaan ja pysyis poissa parempien yhteiskuntaluokkien tieltä. Ei tuosta korttiakaan oteta pois. Pientare on vain parempia ohittajia varten.

16

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wåuooå

Ei noin saa ohittaa. Törkeetä.

• BMWonparas

Noin ohitan itsekin. Jos molemmilla kaistoilla on autoja minun edessäni en jää jonottamaan. En ole kuitenkaan videon ohittaja. Ajan BMW:llä.

• A.u.d.i
        BMWonparas kirjoitti:

Noin ohitan itsekin. Jos molemmilla kaistoilla on autoja minun edessäni en jää jonottamaan. En ole kuitenkaan videon ohittaja. Ajan BMW:llä.

BMW miehet ajavat minun Audini perässä. Terveisin audistinen audimies.

• Kjell.Y.Pippelström

Toinen edessä ja toinen takana, samaan aikaan...

• Kalle1222

TUO OLI TODELLA TÖRKEÄ. Säännöt on olemassa ja se koskee myös liikennettä.

• BMWonparas

Paitsi minua. Minulla on laadukkaampi ja tehokkaampi auto.

• ÅFLÅWÅWE
        BMWonparas kirjoitti:

Paitsi minua. Minulla on laadukkaampi ja tehokkaampi auto.

AUTO EI TEE IHMISESTÄ PAREMPAA.SE ON FAKTA.

• BMWonparas

Kyllä tekee. Mätäne kateellisuuteesi!

• Heheheheeeee
        BMWonparas kirjoitti:

Kyllä tekee. Mätäne kateellisuuteesi!

Miksi olisin kateellinen jos joku tulhaa pankkilainansa sellaiseen turhuuteen kuin auto, varsinkaan premiumauto. Lähinnä naurattaa moinen touhu.

• BMWonparas

Koska olet itse mitä todennäköisimmin niin onneton paska, joka ei saisi edes lainaa tällaiseen autoon. Kärsi alemmuudestasi!

• Heheheheeeee
        BMWonparas kirjoitti:

Koska olet itse mitä todennäköisimmin niin onneton paska, joka ei saisi edes lainaa tällaiseen autoon. Kärsi alemmuudestasi!

Ärsyttääkö kun näin ei ole. Rahaa löytyy. En silti tuhlaa niitä sellaiseen turhuuteen kuin auto joka menettää arvonsa ennätysajassa.

• ÅFLÅWÅWE kirjoitti:

AUTO EI TEE IHMISESTÄ PAREMPAA.SE ON FAKTA.

Haista sinä pikku runkkari iso perse ! Tillaset pikku nilkit voi pysyä perkele siellä hiekka laatikolla perkele !
        Vedä käteen !

• Hanaavaanlisää

Mikäs rattimies tämä oli, jarruvalot vilahtivat?

Aivan suotta poijjaat naureskelee itänaapurin dashcam-videoille, juuri tällaisista tilanteista niitä syntyy. Tarpeeksi monta piennarohitusta niin jossain vaiheessa nassahtaa, ja noissa vauhdeissa sitten kovaa.

• Kaboooom

Evoluutio tuppaa poistamaan tyhmät keskuudestamme. Voi vain toivoa ettei sivulliset kärsi.

• viidakonlaki

Jos tekijä ei jää kiinni verekseltään, niin rikosta ei tapahtunut. Tämä on tilanne Suomessa nykyään.

• BMWonparas

Niin, kunnes teidän kaltaiset alempitasoiset VASIKAT lähettelette poliisille videoita kun me paremmat elämme omilla säännöillämme. Ajo-oikeus tulisi mennä keskitasoa paremman palkkatason mukaan. Loppuisi teidän kateellisten rattiraivoilu kun teille alempitasoisille ei edes annettaisi korttia ja Suomen liikenne olisi täysin turvallinen parempine autoineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe