Aikaisemmin olen ostanut Edenredin lounaskortilla kaupasta ruokaa noiden rajojen puitteissa (6.20-10,70). Nyt on kuitenkin asiaan tullut muutos, eli ainakaan lidl ei tätä korttia enää salli maksutapana. Onko vastaavia kokemuksia muualla vai onko korttini poikkeus?
Edenred lounas kortilla maksaminen kaupassa
4
8704
Vastaukset
- Tiivispaketti
Max veloitussumma 2016 on 10,30€ (Verottaja).
2016 Kortilta menee vähintään 6,30, vaikka ostos olisi esim. 5€.
Ostospaikassa pitää olla sopimus Edenredin kanssa
http://www.edenred.fi/fi/palvelut/kayttokohdehaku
Lisäksi pitää ostaa esim. lounassalaatti ja maksupäätteessä pitää olla oikea toimialakoodi. Esim. einesrasiaa ja limpsa tölkkiä ei voi maksaa kortilla.- Toimivakortti
Tähän asti ei ole ollut mitään merkitystä ostoksen sisällön kanssa. On sitten kauppa kuin kauppa lego paketista valmisruokiin. Aina on siis toiminut kunhan summa täsmää.
- Lounaskortti
Ihmettelinkin kun tänään Edenred kortti ei toiminut Lidlissä, mutta vielä muutama viikko sitten toimi.
- Ärsyttävää
Ei toimi Lidlissä minullakaan. S- ja K-ryhmän kaupoissa se käy. Ei ole kukaan kiinnittänyt huomioo siihen, mitä olen ostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395070Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5121652Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738