kevät koittaa ja luonto herää. löytyisikö kuortaneelta naista konepellille naitavaksi luonnon helmaan metsätielle. ei väliä oletko varatttu vai sinkku jännitys tekee vain gutaa :)
kevätkiima
15
1335
Vastaukset
- Ruusuuui
Hep! Täälä! Olen jo eläkkeellä niin minulla on aikaa!
- kevätkiimaa
pitääs päästä itte kiipeämään sinne nokkapellille et 30vuotta nuorempaa vois olla
- Mummo.72v
kaippa mä su mopoauton pellille pääsen
- Pannomiees
Löytyy useita ja monella kokemusta runsain mitoin
- Anonyymi
Tämä kaikki liittyy valkoiseen siirtymään ja suomiinkin kuin pöllyiset villa kissat. Jos oot siitä ohi ajanu ja tiedät miten toimiakin niin nyt on aika muuttaa vähän halvempaan. Lämpötila miinus viis plus kolkyt alueelle.
- Vaihtokoneet
Muutamilla tuo kiima on ympärivuotista
- Anonyymi
Mutta mulla on ny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mulla on ny
sama
- Anonyymi
Mahtuuko rollaattori kyytiin? Voin kyllä tulla
- Anonyymi
Kyllä nuoria varattuja vosuja löytyy mökeille ja metsäteille.
- Anonyymi
Rollaattorihan mitä mainion kulkupeli ainakin kiimakalliolla.siinähän on kaiketi joku penkki niin siinä päällä mukava hupsutella.oli tie aurattu kiimakalliolle ja lunta ei tule paljoa lisää niin rollaattorilla paikalle vain tule.mäkin tulen
- Anonyymi
Kortesmäes eronneet ja karanneet valtavas kiimas
- Anonyymi
Olisko opistolle salaista seuraa 31.3 - 2.4? 43v mies tulossa opistolle pariksi yöksi
- Anonyymi
Eikö nyt jo ole krsäkiima vai mistä tämä erojen paljous kertoo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144