Mitä mieltä uudesta etupuskurista pikkuluokkiin. Oliko tarpeen ? ,
Mitä mieltä uudesta etupuskurista
7
407
Vastaukset
- rtwerwer
Ekan kisan perusteella ...ON. Jos toi tökkiminen ja päälleajo ihan oikeesti tällä loppuu kun kello rankaisee niin hyvä. Euroopasssa pikkuluokat ajaneet jo koko vuoden ja kokemukset oikeen hyviä. Ajo siistiytynyt huomattavasti
- Hhhdhh
Ehdottoman hyvä sekä pienissä että isoissa luokissa!
- Jdhdhhd
Ja jos ei puskuri auta niin mustaa lippua! Just niin ku porissa!
- ladiaattori
Ihan turha. Samoin kuin musta lippu Porissa. Aina on kontakteja ollut. Nyt kun on kytkin niin kontakteja tulee enemmän kuin suoravetoisella.
- åpäö
Idea hyvä toteutus vaan ei toimi. Nytkin joutu Porissa kärsimään sellaiset kuskit jotka ei ollut itse syyllisiä osumiin.
- alkaatoimiapian
Ehdottoman hyvä asia varmasti kaikissa luokissa. Loppuu toisten
"tönimiset ja tuuppimiset". Välillä sitä tehdään tahallaan ja välillä tahattomasti. Kaikille samat säännöt ja samat sanktiot ja yhtenäinen linja. Tasapuolinen kohtelu myös, ei mitään "hyvä veli" systeemiä niin homma alkaa toimimaan aika nopeasti. Ja Porissa oli hyvä että sunnuntaina kaikkiin finaalilähtöihin mentiin portille puskuri irti eli tarkistettiin kaikkien puskuri ennen ajoon lähtöä. Ja aina ajon jälkeen myös katsottiin ja anettiin ne "kympit" jos puskuri oli liikkunut. Niitä taisi olla aika paljon niitä "kymppejä" Porissa.....
Ainut ongelma voi olla ne lähdöissä tapahtuvat "ketjukolarit" , kun takaa tullaan päälle tai syöksymiset lähdössä tai ohituksissa, mutta tällä systeemillä saadaan nekin karsittu pois varmasti aika nopeasti. - tööööööt
Hyvä sääntö. Vaikka vähän kirpaisikin Porissa. Kyllä ne tuosta vähenee kun junnukuskitkin oppii ottamaan vähän varovaisemmin lämppärillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738