Olen 26 -vuotias ja työoppisopimus purettiin pärättömästä syystä ja olen erittäin masentunut, ahdistunut ja kärsin monista muistakin psyykkisistä ongelmista mitkä vaikuttavat työkykyyni. Lääkärin ja hoitajan mielestä minun pitäisi jäädä kuntoutukseen ja etsiä elämälle uusi suunta. Itsekin koen sen järkevämpänä vaihtoehtona, koska minulla ei ole mitään hajua mitä tulevaisuudessa tekisi ja olen henkisestikin ihan poikki.
Olisin halukas muuttamaan poikaystäväni kanssa samaan talouteen, mutta mietin että vaikuttaako kumppanini tulot toimeentulooni ja miten?
Kuntoutustuki ja avoliitto?
haaveet.kaatui
2
139
Vastaukset
- nfjdnffjkndfn
Tulisit saamaan normaalia sairaspäivärahaa ensimmäiset 300 päivää, ansioon suhteutettu tulo, johon eivät muiden tulot vaikuta.
- pohdintaavaan
Kuntoudu ja eheydy ensin. Ikäviä ihmisiä riittää aina ja ilmeisesti olet huonoksi onneksi törmännyt sellaiseen/sellaisiin . Mutta se ei ole sinun syysi. Jokainen ihmisen tulee vastaamme tarkoituksella ja se voi avata sinun eläämääsi uuden suunnan.Älä lannistu.Saatat löytää itsesi opisekelemasta jne...Olet onnekas kun sinulla on poikaystävä. Tsemmpiterkut sinulle,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411