En nyt tiedä mihin osioon kysymys kuuluu, niin laitan nyt vaikka tähän:)
Taustaa: minulla on kaupungin vakanssi, mutta tällä hetkellä työskentelen palkkaamisluvalla kaupungin toisessa työssä. Työsuhteeni loppuu 30.6, ja jatkuu taas 1.8. Heinäkuun ajan olen työtön. Pidän loman tuolloin heinäkuussa, 20päivää.mitä rahaa oikein saan? Ihan pihalla tästä nyt..
Korvaus loma-ajasta
1
119
Vastaukset
- jossittelua
En tainnut ihan kokonaan ymmärtää kysymystä, mutta vastaan silti :)
Jos sinulla on voimassa oleva työsuhde ja lomasi merkataan heinäkuulle, saa, heinäkuussa vuosilomapalkkaa sen verran kuin sinulle kuuluu ja lomarahan elokuussa. Jos vuosilomaa ei riitä koko heinäkuulle, joudut tekemään töitä vakituisessa yksikössäsi tai jossain muualla.
Jos sinulla ei kuitenkaan ole heinäkuussa voimassa olevaa työsuhdetta kaupungin muissakaan yksiköissä ja jos et pidä vuosilomia ennen työsuhteen päättymistä 30.6., niin saat lomakorvauksen ja lomarahan ansaitsemistasi pitämättömistä vuosilomapäivistä lopputilissä. Heinäkuun olet silloin työtön, joten ilmoittaudu TE-toimistoon heidän ohjeiden mukaan.
Minulla on oiva ehdotus. Kysy esimieheltä tai luottamusmieheltä, niin ei tarvitse ihmetellä jossitteluja, vaan saat hetimiten oikean vastauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256