Taunus -81 kolisee

Tane-81

ostin vm-81 taunuksen joka kolisee etupäästä monttuun ajettaessa.katsastusta ei haitannut kun sain eilen vuoden leiman mutta ei sillä ole mukava monttusta tietä ajella.eli mikä kolkottaa.

17

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 254522

35 vuottahan se siellä kolkottelee. Katsos, vanhuus ei tule yksin.

• tane-81

Kiitos.tätä vastausta en odottanutkaan

• 254522

Ei mitään, ole hyvä vaan.

• Etkätätä

Vaihda kaikki mitä saat irti.

• Lisäätietoa

Jos vähän vielä tarkemmin kertois. Ei tässä nyt tarvitse niitä ikävuosia miettiä, kun katsastusmies on kelpuuttanut. Ei siis pahoja ruosteita tai välyksiä, vaan joku harmittomampi.

• näisevaamenee

ns. "koiranluut" siel finaalissa.. helppo ja halpa laittaa..

• eiksje

Mitenkäs sä laittaisit "helposti" ja "halvasti" ne "ns" "koiranluut" "?" Kerro ihan "piruuttas" vaihe vaiheelta, kuinka se menee, kun sä kerran tiedät kuinka helppoa ja halpaa se on, niin helpostihan sä sen meillekin kerrot? Aikaa 5 h selata tohkeissaan nettiä, sen jälkeen voin sanoa, haista sä mitään osaamaton paska.

• hähmäsanon

Aika loppunut "näisevaamenee" aamutasoittelijalta. On varmasti jo sammunut tasoittelu Suomiviinansa kanssa.

Miten joku voi olla noin kännissä lauantai aamuna klo 6:32?

• käsimikäseon

Linja-autot kulkee...

• älä-ole-huolissas

ei se ole tään mallin Taunuksessa mikään vika...se on ominaisuus , joka on siinä jo vakiovarusteena.
      Yks mun eno sano... kun osti tollasen sillon ku niitä tuli myyntiin...ei tällä voi ajaa kuoppaisella tiellä ku tekarit ei pysy suussa, mut se kolina on siitä hyvä kun ei kuule anopin jäkätystä

• ei-huolta

se on ominaisuus, ei vika, näin sano mun enokin aikoinaan ku osti uutena Taunuksen. Jousituskin niin kova että tekarit piti ottaa irti jos kuoppaista tietä piti ajella.

• 545445

Aina ne enot. Nehän putos veneestäkin.

• Team-Thunder

Oisko iskarit vetämässä viimeisiään?

• Tane-81

Lisätietona että täristää/ravistaa myös rattia ajettaessa ja jarruttaessa.renkaat tasapainossa,samoin jarrulevyt.
      Eli puslien vaihtoon ryhdyttävä,apurungon puslat.reaktiotangot.yksi kerrallaan jos vaikka kolina ja tärinä poistuisi.

• niiskuneitikö

Mitä jos vaihtaisit vaikka pari vuosikymmentä uudempaan??

• Tane-81

Ei pysty.oon köyhä autolla ajelija vain,markka taskussa,markka taskussa.viime aikoina viima on käynyt lompakon tienoilla

• Automies_Pentti

Hyviä vehkeitä. Hyvä että joku pitää näitä kunnossa. Itsekin ostaisin jos ei kilometrejä kertyisi niin kovasti. Kulutus kun ei ole ihan nykypäivän tasolla. Suht pienellä menee silti jos kaikki on säädöissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe