Valheen lyhyet jäljet

tiehöylä

Nopea arvon lasku, heikko testimenestys ja katsastustilastojen jumbosijat kertovat karua kieltään citroenin laadusta. Galvanointi, epämääräinen jousitus, ja muu erikoisuuden tavoittelu ei tee autosta parempaa, vaan lisää kalliita korjauskohteita joihin ei usein saa varaosia suomesta ollenkaan.
Citroen on huono sijoitus. Ainostaan lottovoittajilla on varaa ajaa joka päivä ranskalaisella kotterolla.
Älä usko provoihin joita maahantuojan trollit esittävät tällä palstalla.

6

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PsaEiNarraa

      Hava, nyt päästit valeen jolla oli lyhyet jäljet. Olisit vaan nukkunut ja kerännyt voimia vapunviettoon etkä trollaillut. Ei ihme että PSA tekee hyvää tulosta: se on koko ajan parantanut tuotteitaan.

      Vanha kansa muistaa vielä että ranskalaiset ovat hienoja mutta ruostuvat. PSA Citroën on nykyään ruosteettomimpia autoja.

      Kiitelty PureTech-moottori haukkaa kakkua saman verran kuin monimutkainen, painava ja kymppitonnin kalliimpi hybridi. Citroënin koneissa ja vaihteistoissa ei ole ilmennyt mitään hajolevia jakopäitä eikä jumittavia vaihteistoja.

      Kulutuslukemia tai päästöjä ei ole manipuloitu vaan PSA on jopa esittänyt mallia uudeksi kulutusmittaustavaksi, ja ilmoittaa autojensa todellisen kulutuksen, normikulutuksen lisäksi.

    • tiehöylä

      Ei Pure-Tech moottoria ja hybridiautoa voi vertailla keskenään. Hybridiautolla voidaan ajaa kaupungissa pelkällä sähköllä jolloin citikka häviää päästöissä 100-0. Polttomoottorit on muutenkin viime vuosituhannen tuote. Nyt tulee vetyautot joiden päästöt hakkaa citikat jälleen 100-0.
      Ranskalaiset autot eivät ole koskaan olleet hienoja. Kyseessä on käännösvirhe. Oikeasti ranskalaisia on kutsuttu huonoiksi.
      Mitä järkeä on auto ja ympäristö saastuttaa galvanoinnilla kun japanissa auton keski-ikä on 6-vuotta.
      Amerikkalaset ja japaninaiset eivät huoli citkkaa maanteilleen. Miksi? Koska ovat tottuneet turvallisiin laatuautoihin.
      Vain maahantuojan edustaja jaksaa enää liputtaa citikan puolesta. Koska saa siitä palkan. Pienen mutta kuitenkin senverran että jaksaa pyöräillä kirjastoon trollaamaan.

    • lieroautokauppias

      Mitäs mieltä ollaan sijoituksena BMW:sta, reilut kaksi vuotta vanhan alle 50 tkm ajetun BMW:n pyynti noin puolet uuden hinnasta Nettiautossa. Premium-pudotus maasturilla.

    • tiehöylä

      Pieniä on silakat joulukaloiksi.

    • Uskallatko_sinä

      Aloittaja on oikeassa. Älä usko provoihin ja trolleihin. Minäkin ajaisin vielä Toyotalla, jos en olisi aikoinaan uskaltanut kokeilla Xantiaa. Nykyisin ajelen tyytyväisenä C5:lla.

    • kirkonrottax

      Minäkin olisin vielä Forbesin listalla jos en olisi ostanut citikkaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe