Pyydän anteeksi, jos olen jotenkin provosoinut minuun ja perheeseeni kohdistuneen vainoamisen. Onko kyseessä väärinkäsitys, koska en tunne edes teitä. Olen täysin ymmälläni minuun kohdistuneesta vainosta. Mikäli asia korjaantuu tällä anteeksipyynnöllä tai olette sekoittanut henkilöt pyydän anteeksi mikäli jokin tekoni on loukannut teitä. Pelkään, että provosointi siirtyy tekoihin ja pelkään 3-vuotiaan lapseni puolesta. Tämä on pieni paikkakunta ja haluan elää sovussa kaikkien kanssa. Joten, vielä kerran pyydän anteeksi jos olen jotenkin loukannut, vaikka en ymmärrä¨käytöstänne, koska aihetta ei ole. Olemme perheeni kanssa pitäneet huolen vain omista asioista emmekä puhu kenestäkään pahaa edessä, eikä takana. Toivon, että näette tämän viestin ja jätätte perheemme rauhaan. Mikäli tämä viesti ei tavoita teitä tulen tekemään saman julkisella facebook viestillä. Toivon että arvon- ja anteeksiannon myötä saamme olla rauhassa ja minun ei tarvitse pelätä 3-vuotiaan lapsemme puolesta.
Pyydän anteeksi
Terveys
0
312
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256