Etsin taidemallia muotokuva maalaukseen. Paikka Helsinki ja minun studio, junalla ja bussilla pääsee keskustasta. Kesä-heinäkuussa aikaisintaan. Itse olen nainen ja maalaan öljyväreillä, joten öljyvärin hajua tulee kestää. Mistä muotokuvamallin löytäisi (naisen kasvot)? Missä he itsestään ilmoittavat? Haluaisin myös nähdä valokuvan kasvoista eli tavallaan näkisin ja voisin valita, mitkä kasvot inspiroi maalaamaan. Valkoinen tai tumma iho käy molemmat.
Mitä Helsingissä muotokuvamalleille nykyään maksetaan? Kuinka pitkät tauot ja kuinka usein on tyypillisiä? Malli itse voisi valita ajan, kun ehtii tulla, mutta tarvitsisin ainakin min n. 4 malli käyntiä, mutta jopa 10 kertaa yhtä muotokuvaa varten, jotka olisi pituudeltaan n. 3 h (sisältäen tauot).
Että siis mistä malli ... ?
taidemalli (muotokuva)
9
462
Vastaukset
- yrywery
Naisen kasvot, en tiedä, mitä maalaat, mutta eiköhän se loppuosa kropasta ole olennaisempi, jos et hae kasvo-, vaan kokovartalomallia?
Hintahaitari on suuri, tiedän, koska olen ollut mallina kymmeniä kertoja pk-seudulla viime vuosina. Tauot: 20 minuuttia asentoa, 10 minuuttia taukoa.- fasdfasdf
Kirjoita please ens kerralla selkeämpi ilmoitus.
Olisit heti alkuun voinut vaikka suuraakkosin kirjoittaa tän
Mistä muotokuvamallin löytäisi (NAISEN kasvot)?
- mikaelka
kirjoita sun yhteystieto. käykö valkoinen miesmalli?
- ryereryer
Vittu mitäpä luulet, kun kysytään naismallia
- stopus
ryereryer kirjoitti:
Vittu mitäpä luulet, kun kysytään naismallia
työnnä banaania kitaasi
- stopus
stopus kirjoitti:
työnnä banaania kitaasi
onko itse vittuilija päätteellä ku viestiä vetelee pois? onko duuni pahitteeksi, niin vedä pitkät!! militanttiko se siellä? niin vedä afganistanii, niin vitutuksellesi on kohdetta kun nussit siellä vuoria elämäsi edestä tai onko elämäsi kalliskin, näin kesäisenä päivänä?
- keimailija
Työnnä banaani suuhun ja katso peiliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429