Tuleeko haluttoman kumppanin antaa?

Halukas_

8

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuosittuOn

0 kommenttia.

• TotuusSattuu

Kuten tuossa tekstissäkin sanottiin, väkisin ei tarvitse antaa mutta jos ei ole valmis tyydyttämään toisen (kohtuulisia) tarpeita, on myös oltava valmis kohtaamaan sen seuraukset.
      Tämähän on se asia joka tässä usein unohtuu. Puhutaan vain haluttoman oikeudesta päättää omasta kehostaan (joka hänellä luonnollisesti on) mutta ei siitä että tämä päätös vaikuttaa myös sen toisen kehoon. Haluton siis kontrolloin oman kehonsa lisäksi myös välillisesti toisen kehoa jonka tarpeita ei halua ottaa huomioon.
      Haluttoman tulee ymmärtää että haluttomuudella on ihan yhtä suuret vaikutukset parisuhteeseen kuin vaikka kommunikaatiokyvyttömyydellä, alkoholismilla tai väkivallalla. Ne ovat hyvä syy lähteä suhteesta.

• haluavanainen

Joo-o, voihan se haluton antaa, mutta ei se seksi ole läheskään samaa kuin sellaisen kanssa, joka haluaa sitä itsekin, että miettikääpä sitä...

• TotuusSattuu

Jos haluton antaa (puoli)väkisin niin eihän se toki mitään herkkua olekaan. Mutta jos haluton tiedostaa myös että asia on tärkeä parisuhteen kannalta, hänkin voi myös saada siitä iloa omalla tavallaan vaikka ei niin kauheasti itse haluaisikaan. Pyyteetön toisen auttaminen on yksi parisuhteen kulmakiviä, ei se että katsotaan kaikessa mitä itse saa.
        On myös tärkeää löytää ne jokaiselle sopivat tavat harrastaa sitä seksiä niin että se ei tunnu kummastakaan pahalta. Mahdollisuuksiahan on lukemattomia. Ei sen tarvitse aina mennä niin että nainen makaa hiljaa "lahnana" alla ja odottaa että homma on ohi.

• mitenseonniinvaikeaa

Vaihtakaa kumppaniin jonka kanssa seksi on kivaa, niin ei tarvitse sen toisen osapuolen kärsiä puutteesta ja/tai naida sellaista jolla ei ole haluja.

• NäinMeillä

Ihmisillä sattaa kyllä olla muitakin sitoumuksia siihen puolisoon joten ei sitä aina noin vain vaihdeta vain seksin takia. Lapset, rakkaus, yhteinen omaisuus, velat jne. voivat vaikuttaa siihen että ei ole niin helppo noin vain vaihtaa.

• ainasamaa

Jos mies on se halutin niin mielestäni hänellä ei oo oikeutta keksiä kokoajan selityksiä ja syitä siihen ja syyttää pelkästään naistaan omasta haluttomuudesta. Pattitilanne koska pakosta ei voi mutta ei voi myöskään vaatia toista elämään seminaarissa. Oma neuvoni on ero! Näin tein itse enkä kadu. Haluan kumppanin joka pitää seksistä ja myös seksi toimii eikä ole vain minuutin pikasuoritus pelkästään miehen tyhjennykseen. Hyi helvetti kun oikein muistelen edellistä.

• Ikävä_moralisti

Mutta jos se haluton onkin nainen niin hänellä on täysi oikeus keksiä koko ajan selityksiä?

Eläköön tasa-arvo, missä mies on syypää kaikkeen eikä nainen mihinkään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2028
    Aihe