Minulla ei suoranaisesti Samuraita ole, mutta sama moottori tuossa on eli Loncin 150cc.
Ongelmaksi on ilmennyt tehojen katoaminen eli ennen crossi kulki 90km/h ja keuliminen/sudittelu ei ollut ongelma. Nyt se kulkee enää vain 60km/h ja jos yrittääkään lähteä lujemmin liikkeelle ja painaa kaasua niin tuntuu, että se vain hyytyy.
En tarkkaan muista katosiko tehot männän vaihdon jälkeen, mutta jokatapauksessa olen ajellut tuota nyt sisään eikä tehot paljoa päätä huimaa.
Olen laittanut uuden kaasuttimen, vaihtanut ilmansuodattimen, polttanut karstat putkesta, mutta se ei parantanut merkittävästi koneen tehoja. Kipinä oli oikein mainio, kun testasin.
Olisiko kellään ideaa missä vika olisi. Olisiko kenties uudessa männässä vikaa vaikka tuntuu puristuksien olevan kunnossa.
Kiitos asiallisista vastauksista
Samurai 150cc tehot hukassa
chevy1
3
441
Vastaukset
- Oletsamurai
Riippuu minkä tasonen samurai olet? Oletko taitavakin? Samurait harjottelevat paljon. Paljonko sinä teet ninja harjoituksia?
- juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
itel samanlainen ilmanputsari tukossa säädöt päin pöheikköjä tai ei saa ilmaa!
- aAFIAHEUGHAOAHRUHFAOHO
ootko varmasti laittanu männän oikeenpäin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256