Voimani ovat aika lopussa. Voi miten toivoisin tuon ketjun poistamista ja kadun niissä olevia väkivaltajuttujani, missään niistä en ollut tosissani:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13294155/seurustelemattomuus-este
Tämä on vähän epämääräinen kysymys viestissä kysyttäväksi...
Onko lukemattomien kokemattomuutta esteenä pitävien naisten ja harvoojen sitä ei ollenkaan haittana pitävien naisten lisäksi naisia, jotka pitävät sitä haasteena mutta eivät mahdottomana voitettavaksi, voisivat tavata minut muutaman kerran, tutustua minuun siten kunnolla ja tehdä päätelmän vasta sitten, voisivat ajatella, että tuottaa se kokemattomuuteni vaikeutta, mutta kun antaa minulle aikaa jonkin verran, voin päästä yli siitä?
Väitän edelleen, että suurelta osin se, että sitä kokemattomuutta nykyään niin suurena esteenä pidetään, johtuu sitä, että hektisessä yhteiskunnassa naiset, kuten eivät ehkä miehetkään, eivät jaksa toiseen kunnolla tutustua, vaan hylkäävät automaattisest, jos heti ensi kerralla kun tapaa toisen ei toinen ihan mahtavalta vaikuta?
Toivon tapaamista mieluiten Jyväskylän, toiseksi mieluiten Tampereen, kolmanneksi mieluiten Helsingin seudulla.
nenoniel@luukku.com
Voimat menettänyt Nenoniel kysyy
1
121
Vastaukset
Ja voisiko joku nainen "kouluttaa" minua, vaikkei itselleen minua haluaisikaan?
Minulla on vuosien takaa trauma, joka ei ole ohi vieläkään. Se johtuu siitä, että ensi treffieni jälkeen nainen sanoi, ettei enää halua kanssani olla tekemisissä, mikä johtuu kokemattomuudestan. Tuotakin tuskaa joka päivä kannan. Viime unessanikin hän oli mukana, mikä osoittaa kai, että kokemukseni oli aika karsea? Miksei hän voinut sanoa muuten, ettei tavannut minua, siis niin, ettei olisi kertonut sitä, että tuo johtuu kokemattomuudestani?
Mitä minun pitäisi tehdä? Olen aikuinen mies! Miten voisin unohtaa tuon henkilön? Ja jos en voi unohtaa, miten voisin ottaa hänelle sen asian puheeksi, kuinka paljon hänen lausuntonsa aiheuttaa minulle kärsimystä lähes joka päivä yli viiden vuoden jälkeenkin? Aika fanaatikkona voivaan kai pitää, kun olin tuolloin vasta 21-vuotias!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875