Hei!
Koneeni on nyt kaksi kertaa jäätynyt totaalisesti kesken normaalin netti surffailun. Yhtäkkiä hiiri ei liiku mihinkään suuntaan, touchpad ei toimi eikä sitä pysty edes painamaan, ja kone ei reagoi mihinkään näppäimiin. Kone ei mene nukkumaan vaikka näytön laittaa alas, vaan jumitus on ja pysyy. Ainoa asia, mikä auttaa on sammuttaa kone väkisin virta napista.
Yritin googlettaa, mutten löytänyt ratkaisua ongelmaani.
Osaisiko joku sanoa, että missä vika? Iskee pieni paniikki kun kallis kone alkaa tekemään tämmöisiä temppuja.
Kiitos hurjasti jo etukäteen!!:)
Alle vuoden vanha MacBook Pro jäätyilee
1
251
Vastaukset
- eiikinäenäämaccia
Olethan käynnistänyt sen välillä kokonaan uudelleen? Siis siten, että auki olleita ohjelmia ei avata automaattisesti? Minulla uudelleenkäynnistys auttoi tilttailuun. Mutta siltikin kyllä jumittaa ehkä kerran kuussa. Itse olen vuosien varrella tottunut siihen, ettei kuluttajille kotikäyttöönkin myydyt laitteet juurikaan sen vakaammin toimi, joten en ole asiasta paljoa stressannut. Mulla takuu vaan ehti umpeutua ja se vähän mietityttää...
Katsopa lokeja jäätymisten jälkeen. Jos sinne jää virheilmoitus, niin ota niitä talteen. Jos esim. kuukauden sisällä tilttaa 5 kertaa, niin vie huoltoon ja laita kopiot lokitapahtumista liitteeksi. Takuuaikana tietysti olisi parasta selvittää asia. Usein vaan käy niin, että vika ei huollossa selviä ja huoltokäynnistä tulee vihaisemmaksi vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551