Tekisikö joku tehtävän minulle?

Avutontodellakin

Minun pitäisi tehdä excelillä harjoitustyö mutta en osaa ohjelmasta mitään, hädintuskin avata sen! En ymmärrä edes käsitteitä, en mitään.! Siinä pitäis olla jotain mediaanin ja keskiarvon laskentaa, korrelaatiomatriisin tuottaminen, hakontadiagrammien tuotaminen, lineaarisen regressiomallin tuottaminen jne omasta/ keksitystä aineistosta. Voisiko joku neropatti tehdätällaisen minulle? Olen epätoivonen.

9

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voin_tehdäkin

Moikka! Paljon maksaisit hommasta ja milloin sen pitäisi olla valmis? Onko se jonkun oppilaitoksen työ?

• On ihan perustason tehtävä ja varmasti ihan nakkihelppo jos on vähääkään ohjelmaa käyttänyt mutta minä en ole kertaakaan.

• luulisin-että
    • Voi_elämänkäsi

Kuinka meinasit koulutuksen jälkeen saada kyseisen alan töitä jos et ole oppinut opetettuja asioita?

• Avutontodellakin

Tätä taitoa ei tarvita tässä työssä, onneksi. Jostain syystä tungettu tällainen lisä kurssiin:(

• opettajantapainen

Ei niitä kurssisisältöjä ihan hatusta vedetä... mutta jos asia kerran on johonkin kurssiin tungettu, niin eikö se asia sitten opeteta siellä kurssilla?

• del.egoida
        opettajantapainen kirjoitti:

Ei niitä kurssisisältöjä ihan hatusta vedetä... mutta jos asia kerran on johonkin kurssiin tungettu, niin eikö se asia sitten opeteta siellä kurssilla?

Jos ei ole kertaakaa nähnyt Exceliä, niin tuskin on nähnyt luokkahuonettakaan. Ei sillä, kyllä lintsaaminen on ihan mukavaa, varsinkin jos kurssilla on pönttöä porukkaa.

• Avutonedelleenkin

Niin löytyisikö apua tähän tehtävä-ongelmaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4368
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2481
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe