Mikä on teidän "selviytymisstrategianne" jos Rouva Fortuna jättää teidät tänä vuonna vaille opiskelupaikkaa kauppiksessa?
a) StrategiaDeSissi:
Heittäydyn työttömäksi, välttelen töitä ja luen sikahikipinkona aamusta iltaan seuraaviin sisäänpääsykokeisiin välittömästi vaikka koekirjoja ei ole edes vielä edes julkaistu
b) StrategiaDeMaltti:
Rauhotun hetken, teen töitä ja teen uuden yrityksen ensi vuonna
c) StrategiaDeAvoin:
Luen avoimessa sisäänpääsykokeita lähellä olevia kursseja, samalla teen töitä tai olen työtön. Ensi vuonna yritän paremmilla tiedoilla varustettuna uudestaan.
d) StrategiaDeVäylä:
Unohdan sisäänpääsykokeet kokonaan, luen avoimessa vajaa pari vuotta jonka jälkeen anon tutkinto-oikeutta
e) StrategiaDeToinenOpiskelupaikka:
Minulla on toinen opiskelupaikka varattuna
f) StrategiaDeVälivuosi:
Pidän välivuoden ja mietin mitä teen isona
g) StrategiaDeMuu:
Muu strategia, mikä?
Mikä on selviytymisstrategiasi jos jäät rannalle?
Ixxex
3
521
Vastaukset
- jokatapauksess
Minun sisäänpääsyä ei ratkaise rouva Fortuna vaan minä itse. Sen verran on tullut luettua. Vaihtoehtoja ei ole eikä "selviytymisstrategioita" näillä näkymin tarvita. Suunnitelmissa on opintojen aloittaminen.
- lutimies2016
kyllä se on amkki joka kutsuu jos en pääse lutiin
- ottaa_päähän_ja_kunnolla
Kyllä se on c) vaihtoehto eli Avoin Yliopisto joka kutsuu nyt, vi***aa kun sisäänpääsykoe meni periaatteessa suht hyvin mutta tein pari huolimattomuusvirhettä ja näin sikahelpossa kokeessa siihen ei yksinkertaisesti olisi ollut varaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102