Lainaus:
Presidentti Vladimir Putinin tiedottaja Dmitri Peskov kommentoi asiaa skodakriittisten avattua lukuisia skodakriittisiä aloituksia keskustelupalstoilla suomi24.fi ja rossija24.ru.
- Olemme vakuuttuneita siitä, että skodakriittisyyden lisääntyminen on todellinen uhka Venäjän turvallisuudelle, Peskov sanoi.
Skodakriittisten edustajat sekä Suomessa että Venäjällä kiistivät venäläisväitteet täysin.
====
Kreml: Skodakriittiset uhka Venäjälle
12
164
Vastaukset
- Ilja_Ehrenburg
Skodan kritisointi on CIA:n ja NATO:n juoni.
Alas Washingtonin fasistijuntta! - Itäreuhka
Tämä nykyinen Suomen oikeistopolitiikka ja Natomyönteisyys ja ammattiliittojen kyykyttäminen ja Skodan häpäisy osoittaa fasistien ja angloamerikkalaisen blokin vallanhalun ja kapitalistisen ahneuden.
Kaikki Suomen itäautot yhtykää! Tää on viimeinen taisto..... *tömistää lapikkaitaan, haroo politrukinpartaansa* - VastausOn
Pietarin trolli pykäsi ilta-provon.
Näin aamulla voi siten kukin ihan itse miettiä, kuka ja mikä on Venäjän asialla. Ja millä puolella Tsekki ja Skoda on.- kysymyksiä_on
Montako VW:n osaketta Natolla olikaan?
Onko VW:n osakkeiden omistaminen kielletty venäläisiltä? - RouvaOnHyväVaanNam
kysymyksiä_on kirjoitti:
Montako VW:n osaketta Natolla olikaan?
Onko VW:n osakkeiden omistaminen kielletty venäläisiltä?Epäilemättä Venäjän "bisnesmiehet" Putinin lähipiiristä omistavat suoraan tai välillisesti menestyvien länsi-yritysten osakkeita, kuiten VW. Putin itse on kovin köyhä. Sillähän on vain yksi autokin. Lada Niva tai jotain. Voi voi.
Mutta kukin saa ihan itse ilman Kyykmanin johdattelua näitä pohtia ja kertoa mielipiteensä. Se on sitä Venäjältä puuttuvaa vapautta se. - Kyykynkyykky
RouvaOnHyväVaanNam kirjoitti:
Epäilemättä Venäjän "bisnesmiehet" Putinin lähipiiristä omistavat suoraan tai välillisesti menestyvien länsi-yritysten osakkeita, kuiten VW. Putin itse on kovin köyhä. Sillähän on vain yksi autokin. Lada Niva tai jotain. Voi voi.
Mutta kukin saa ihan itse ilman Kyykmanin johdattelua näitä pohtia ja kertoa mielipiteensä. Se on sitä Venäjältä puuttuvaa vapautta se.Ja naton osakkeiden määrä oli siis?
- LähetäänHelvettiinTäältä
Kyykynkyykky kirjoitti:
Ja naton osakkeiden määrä oli siis?
En tiedä eikä kiinnosta. Varmasti saat jostain tiedon, onko Natolla sijoitustoimintaa. Mutta et täältä.
- haisevarasva
Niin, skodahan se viallinen on ja huonolaatuinen. Tietenkin itäblokin rasvapahvitehtaan rasvaria harmittaa, kun ei pääse voitelemaan länsiautoja.
- skeida-haisee
skodat onkin sellaisia haisevia tummeli rasva purkkeja.
- toverimaassa
Skoda = Kaluga = Venäjä.
Skoda on täysi venäläinen ajoneuvo.
Siellä ne on skodat tehty. - namol_tääve
Tapu tapu.Tapu tapu,Tapu tapu.j.n.e.......................
Skodatrollit on putlerin leivissä, pietarin trollitehtaalla vaki hommissa. Länsiautot on haukuttava huonoiksi, ja skeida itäautoa kehuttava. maksettuja kehujia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157