Amphion Gradient

Kumpi amphion argon 7 l vai gradient revolution
Puu sisustus , kuuntelu etäisyys 2.5 m , pop rock
Pitää toimia piennälläkin äänen voimakkuudella
Nykyiset amphion argon 3 , soi hyvin mutta korkeus suunassa pitää olla laajempi sointi

6

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evidenceIV

Revot. Antaa enemmän syvyyttä ja alapää on päätänsä parempi. Vaatii kunnon vahvisttimen, mutta erityisesti hiljaa soitettuna toimivat mielestäni paremmin.

• audiovideo.fi on hyvät artikkelit kaikista Gradient malleista
      Olohuoneeni ei ole iso , silloin 6.0 voisi olla harkinnassa
      Minulla oli 20 vuotta Gradient 1.3 mallit , olisi pitänyt kunnostaa eikä myydä

• evidendeIV

Mun mielestä 6.0 ei pärjää Argon 3 l:lle. Evidence IV on samassa sarjassa, mutta luonteeltaan varsin erilainen kuin Amphion. Itsellä on Rega Elicit-r ja Evit. Tyytyväinen olen ollut. Asiallinen meininki, hillitty kokonaisuus. Revot lienevät saman tyyppisillä coaxaalielementieillä.

• evidenceIV

Lisäys edelliseen: kyllä ne 6.0:tkin voisivat olla varsin hyvät. Erityisesti,jos et tarvitse runsasta bassopäätä. Evitkin jo lapioivat aika roimasti ilmaa. Amhion sopii tietynlaiseen musiikkiin, minkä toki jo tiedätkin. Ennenkuin myyt ne Argonisi, koita vielä sijoittaa ne ""väärin "" eli ihan seinän viereen tai sitten keskilattialle. Saatat yllättyä.

• Etäisyys etuseinästä vaikuttaa , nyt 10 cm seinästä saisi olla reilusti enemmän , pitää siirtää
      Pidän amphionit ensi vuoteen , sitten revot

• Ostin Genelec g5 , neutraalit erottelevat , olen tyytyväinen , maksoin pariltäa reilusti alle ohv

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7604
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5959
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3528
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1977
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      191
      1871
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1638
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1549
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1474
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      65
      1398
    Aihe