Mietin sellaista, kun menen pian naimisiin ja hääpäivänä pitää olla skarppina..on paljon muistettavaa ym niin haluaisin ottaa silloin lääkettä.. Mutta jos otan aamulla pari lääkettä eli yht 36mg niin mietin miten se vaikuttaa alkoholin kanssa illemmalla. Ei ole tarkoitus häissä vetää mitään kännejä vaan ottaa kuohuvaa ja viiniä ruoan kanssa. Olen yhden kerran ottanut samana päivänä alkoholia kun otin myös lääkettä ja silloin tuli ihan järkyttävä väsymys. Mutta en tiedä johtuiko se lääkkeestä vai muuten vaan. En normaalistikkaan juo paljon alkoholia..
Concerta /häät
2
146
Vastaukset
- Siedätys
Varsinaiseen kysymykseen yhteisvaikutuksesta en osaa sanoa, kun oma concertan käyttö vielä alkutaipaleella. Mutta järkevintä lienee, jokaisen ollessa yksilö, kokeilla asia. Mutta alkoholin sietämisen parantamiseen olen itse käyttänyt esim festareiden alla seuraavaa konstia. Että viikkoa paria ennen tapahtumaa olen alkanut juomaan yhden oluen päivässä, totuttaen elimistöä tulevaan. Parantaa kestokykyä sitten "kun tulee tilanne päälle" :D
Uskoisin että samanlaisen hyödyn voisi saada yhtälailla vaikka ihan puolella tölkillä/vrk. - Ei_tippa
Voi jessus! Ennen en olekaan kuullut moisesta siedätyksestä. Noinkohan ne alkoholistit "syntyy".
Eikös se häiden onnistuminen ois se päätavoite ja mieluummin niin, että itselle jäis hyvät muistot (tai edes muistot yleensä)?
Voiskos aatella, että jättäis sen läträämisen toiseen kertaan? No, tää oli absolutistin ajatus :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066862- 954371
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483696Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483492- 513428
- 1863379
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242899- 672604
- 442444
- 131814