Haluatko ORIFLAME -edustajaksi?
Liittyminen ei maksa mitään ja mitään pakkoja tai velvoitteita ei ole. Toimintaa voi siis kokeilla ja siitä voi jäädä halutessaan myös pois ilman kuluja. Riskejä ei siis ole. Saat myynneistäsi provikkaa 12,5-25% tai ostaa vaikka vain itsellesi tuotteita edullisempaan hintaan.
Oriflamessa päätät siis TÄYSIN ITSE, mitä haluat tehdä ja kuinka paljon ansaita vai haluatko vain mukavan harrastuksen. Tätä voi tehdä siis täysin ITSELLESI SOPIVALLA PANOSTUKSELLA. Hyvin tehdystä työstä palkitaan palkinnoilla, jotka voivat olla esimerkiksi tavaroita, tapahtumia, matkoja kotimaassa tai ulkomailla.
Perusideana on siis esitellä tuotteita ja/tai jaksoesitteitä tuttaville, sukulaisille jne. ja kerätä heiltä tilauksia. Kun olet tehnyt netin kautta tilauksesi, saat tuotteet haluamallasi tavalla toimitettuina ja sitten voit toimittaa ne asiakkaillesi.
Myyntiedustajana voit osallistua myös Oriflamen järjestämiin koulutuksiin. Aina on meneillään jotain mielenkiintoista ja mukavaa. Tukenasi on osaava joukko oriflamelaisia, jotka auttavat mielellään ja tietenkin minä sponsorinasi!
Jos haluat liittyä Oriflamelaiseksi, laita minulle viestiä! Kysymyksiin vastaan myös mielelläni! :)
jonna.al.oriflame@gmail.com
Haluatko Oriflame-edustajaksi?
JonnaÄL
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181