futaba ff 7 super pcm1024

ilmalaivat

olisikohan kelään futaba ff7 super pcm 1024 ejää akkua ja laturia ,polttis os ys 91 moottori ,käytetty ehjä jos olis.

1

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RC-pilotti

Korkealta lähdet näemmä liikkeelle. Taitaa olla oikein F3A-kisakone. Sanotaan, että suuri on kaunista. Samoin se rysäys kun sellainen tulee ketoon. Tässä vaiheessa maltti olis suotavaa.
      Lähdetään siitä mitä sinulla jo on. Radiot futten FF7:t. Ilmeisesti molemmat akut puuttuu (läheti, vastaanotin). Laturi Puuttuu. Lennokki on, mutta siinä YS 91:n joka ei ole aloittelijan moottori. Hyvä, luotettava ja pitkäikäinen palvelia, mutta ei ensimmäiseksi moottoriksi.
      Asuinseutusi ei selviä aloituksessa joten lähimmän RC-myymälän ei ole mulla tietoa, mutta hankinta listaa:
      - Laturi. Sellainen esim 5A virtaan pystyvä ja 1-6 kennon LiPoa lataava yleis versio. Monet niistä lataavat litium, nikkeli ja lyijyakut hintaluokan ollessa 30-50€.
      - Lähettimen akku.
      - Lennokki. Sellainen 1,5-2m kärkivälillä oleva sähkömoottoriliidokki lentotaidon hankkimiseen. Vaikka simulaattorit ovat hyviä ei ne korvaa koskaan aitoa lentotilannetta. lennokin kumminkin tulisi olla helposti korjattavaa versiota sillä liimalle tulee aluksi käyttöä. Tikkusarja tai "styrsäpaali", molemmat kelpaa.
      - Kokenut lennättäjä ensimmäisille lennoille joka tarkistaa myös onko yleensä lennokki lennätys kelpoinen (painopiste, ohjainpintojen liikkeet, kanavien järjestys, lennätyspaikka jne jne jne)

Lopuksi unohda se helikopteri toistaiseksi. Se on paljon paljon haasteellisempi kuin lennokki ja sekin kannattaa aloittaa sähköversiolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7125
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3438
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe