Rahat takaisin?

Apuaaaa

Hei, kävin ottamassa pari päivää sitten ripsienpidennykset. Nyt kummatkin silmät aivan turvonneet , näennäisesti allerginenreaktio.. Maksoin kyseisistä ripsistä lähemmäs 100e ja joudun ehkä ottamaan nämä pois, se selviää lääkärikäynnin jälkeen. Mutta kysymys kuuluu, onko minulla oikeus saada rahani takaisin ripsistä, vaikka kyseinen kauneushoitola ei olekkaan vastuussa miten kehoni ripsiin reagoi ? Harmittaa vaan ihan hirveesti... Kiitos jo etukäteen !

5

429

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samankokenut

Sama homma kävi. Silmät melkein muurautu umpeen. Lisäksi lääkäri kehotti menemään ammattilaiselle poistattamaan ripset ettei tulehdus edisty.
      Tuli kalliit ripset.
      Ja ei, sinulla ei ole oikeutta mihinkään.

• Apuaaaa

No voihan.. Joo tää on tosi ikävää, mullakin toinen silmä ku limppu ja armoton kutina.. Allergialääkettä kokeilin ottaa, muttei ota auttaakseen. Löytyyköhän tähän jotain ensiapua ?

• Tohtori.allergia

Niin kyllähän se allergian ilmeneminen ei ole millään tavalla ripsien laittajasta kiinni. Kyllä vastuu on täysin ripsien pidennyttäjällä. Kannattaa käydä allergiatestissä ennen kuin antaa pidentää ripsiä, värjätä hiuksia ja käyttää naamarasvoja!

• jokainenvastaaitse

Tekijä ei voi olla allergiastasi vastuussa.

• dios

Kannattaa olla tarkka minne menee,mä olen ollut aika monessa,yksi oli huijari,ei ollut paikalla kun menin ,sainonneksi rahat takaisin ,se oli kuponkitatrjous.Nyt olin taas ,tekijä oli suomalainen,aika koppava ja ylimielinen,ku en ollut niin nuori kuin hän,en mene toiste,tämä oli Hki keskusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe