MV- lehti julisti sodan valtamediaa vastaan 21.05.2016 klo 23.37.
Tukekaa ainoaa totuuden puolesta taistelevaa lehteä!
Ilja julisti sodan!
15
1623
Vastaukset
- pois.minusta
Ei sairasta MV- lehteä joidenkin raamattua kannata kannatella.
Jos porukassa ei ole järkeä, sellaisen saa lopettaa.
Meillä on lait olemassa, ja jos hypitään nokille, sellaisen lehden pitää ampua alas, ettei se enää saastuta määrättyä -lahkolaisuutta- .
Sairas on lehti, erittäin sairas, sen sisällä olevien sananjulistajien tähden. En kannata - HerttaK
Iljahan on venäläistä sukujuurta. Sehän on eduksi työväen asioiden hoidolle.
- evakontytär
Monellakohan meillä on venäläistäkin sukujuurta,kun miettii sataa vuotta Venäjän vallan alla.
- Lukekaasekannattaa
Hyvä lehti kertoo totuuden jasta muut vaikenevat,jos haluat kuulla mitä on totuus lue sitä ymmärrät enemmän .
- Aikamoinen_vasuri
Kuuluuko Bill Clinton vasemmistoliittoon.
http://mvlehti.net/2016/05/15/bill-clinton-kanta-asiakas-pedofiilien-lolita-express-lennoilla/
- NytMenenKahville
Minulle tuli Hesari yli 40 vuotta ja usein ostin myös molemmat iltalehdet.
Jäätyäni eläkkeelle ryhdyin lukemaan MV?!- lehteä ja yllätyin. Rohkeaa ja oikeellista tietoa minun mieleeni. Uutiset ovat luotettavia viitteet mainiten.
Lopetin Hesarin tilaukseni ja lehtien oston.
Katson YLEn uutisia ja luen nettilehtiä ja tarkastan uutisten oikeellisuuden MV:stä.- äitykkä
Hämmästyin minäkin,olen muutaman kerran käynyt lukemassa ja totuus sieltä paistaa jutuista.
- jopas_jotain
Kuinka persuoikeistolaiset voivat mainostaa venäläisen kustantamaa nettilehteä. Hänhän rahastaa rasismilla ja ihmisoikreuksien loukkauksilla.
- himlerah
mitä väärää siinä on ?ihan oikeutettua nykysuomessa
- Kehutaan_nyt
Pelkkä sontaluukku koko MV!
- mamujenjälkeläinen
Miesparka on niin sairas, ettei kykene saapumaan Suomeen vastaamaan rikosepäilyihin, mutta ei niin sairas, etteikö pientä sotaa julistaisi. Onko se presidentiksikin pyrkimässä, sairas mies?
Aika vaikeaa varmaan sekin, jos ei Suomeen uskalla saapua?- äitykkä
Täällä kyllä joutuu totuudenpuhuja syylliseksi hyvinkin nopeasti.Suomi on muuttunut 2000-luvulla todella päättäjien puolesta salaiseksi valtioksi,kansa ei ihan kaikkea tiedä mitä Arkadianmäellä puuhataan.Kansa maksaa.
- MÄTÄÄpukkaa
suomi24 keskustele vapaasti! Tuossakin yks sana likaa...valvotusti pitäis olla-
- hörhökö
Ainoa "lehti" joka kertoo miten asiat on. Kielenkäyttö sais olla joskus asiallisempaa "roiskiminen" vie uskottavuutta.
- Kunnon.Ihminen
Olen Suomalainen -> En lue ryssien julkaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007