Vapaaseurakunta???

Karttakaa

Sehän on jo jokaisen tiedossa,että on uskontokuntia joiden toimintaperiaatteisiin kuuluu uhkailu/painostaminen ihmisiä liittoutumaan heidän kanssaan.

Tämä kohdistuu useimmiten vanhuksiin,tai muuten heikkoihin ja puolustuskyvyttömiin henkilöihin.

Kysyisinkin nyt että mitkä uskontokunnat näin toimivat,ja kuuluuko vapaaseurakunnat näihin häiriköihin?

Ja mitä vapaaseurakunta ylipäätään tarkoittaa?

esim.

Naapurissani häiriköi 5 henkinen perhe,joka edustaa tätä ryhmää.Perheen kakarat ajelee autoillaan rallia asuntoalueella,jossa on useita pikkulapsia vaarassa jäädä alle.Lisäksi heidän koiransa haukkuu pihalla päivittäin aamusta-iltaan,ja toisinaan illasta-aamuun häiriten näin muita alueella asuvia.

Heidän kanssaan on yritetty keskustella asiasta,mutta heillä on jyrkkä ME EMME AIJO MUUTTAA TAPOJAMME asenne,ja koiran paikka on jatkuvasti yksin juoksunarussa,oli pakkanen tai helle.

Häirintää on jatkunut nyt yli 8 kuukautta ja

tapauksessa on havaittavissa edellämainittua ihmisten pelottelua,koska jotkut ovat kääntäneet kelkkansa päinvastaiseen suuntaan näiden kuukausien aikana,vaikka asia on muuttunut yhä pahemmaksi.

2

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jari-pekka--65

Niin se uskonnollisuudessa menee. Jos et liittoudu tähän tai tuohon porukkaan, niin et ole yhtä heidän kanssaan. Olet "outo lammas", omantien kulkija. Seurakunnaton. Tää on tullut kyllä ihan tutuksi vuosien varrella.

Ja tämä pätee ihan kaikissa uskonsuunnissa.

• KarttakaaVapaakirkkoa

Tämä on totta mitä sanot.
      Olen sen itsekin saanut kokea, silloin kun olin vapaakirkossa (kävijänä) pitemmän aikaa.
      Siellä keskinäinen rakkaus perustuu ihmisten mielipiteisiin, ei Raamattuun.

Yksi tosi uskonnon ja sitä harjoittavien tuntomerkki on JUMALAN SANAN KUNNIOITTAMINEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5384
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4627
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2651
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1347
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1276
    Aihe