Juttuseuraa

apuatarvitsevana

Olen 23 vuotias nainen, ja sairastanut bediä noin kahden vuoden ajan. Kuluneen vuoden aikana syöminen on kuitenkin karannut aina vain enemmän ja enemmän lapasesta, ja kaipailisin juttuseuraa ja arjen tsempparia sähköpostin välityksellä.

Olen normaalipainoinen, ja rakastan liikkumista: muiden silmissä elänkin täydellistä fitnesselämääni: terveellistä ruokaa, lenkkeilyä ja tavoitteellista kuntosaliharrastusta. Kuplan sisällä on kuitenkin kaikkea muuta kuin täydellistä, ja kärsin hallitsemattomista ahmimiskohtauksista.

7

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syödäkkövaikoei

Laitatko sähköpostiosoitteesi? Olen itse 27v ja sairastanut vuoden.

• syödäkkövaikoei

Kerrompa miten olen syönyt viimeaikoina. Söin 5 päivää rahkaa ja kasvissosekeittoa, mutta nyt olen ahminut 2 viikkoa järkyttäviä määriä moskaa. Pystyn syömään purkillisen jäätelöä ja jättipizzan jne kerralla. Mittani ovat 169/50, ennen ahmimisputkea 47. Tätä ei ymmärrä kyllä kukaan muu kuin toinen sairastunut. Joten tsemppiä! :)

• Disgustingthing

haha ite oon 164/61... en tiiä enää mitä pitäis tehä, syön vaa ja sit syön viel vähä lisää mut en haluu kertoo kenellekkään koska mua hävettää tää niin paljon...

• Kotiakasvamaan

169/50 eli pituus/paino. ja täällä huutelet menemään kun tuli nyt vähän ahmittua? Jos näin on, niin ei jumalauta..

• syödäkkövaikoei

Tässä minun ahmimishäiriössäni ei olekkaan kyse painosta. Enemmänkin se kamala olo mikä siitä seuraa kun ahmii. Ja vatsavaivat :/

• tsemiä

itse olen bediä sairastanut melkein 30vuotta. ainoa kerta elämässä kun olen sen hallintaan saanut oli kun söin nutrilettä noin kaks vuotta. sillon tiesin aina mitä söin ja ajatus ruoasta hälveni. en usko, että ikinä selviän tästä ja siihen eivät psykiatritkaan ole ratkaisua löytäneet, kahteen eri otteeseen olen asiasta puhunut psykiatreille.

• 5555556

Oletko jo kokeillut terapiaa yhdistettynä fluoksetiini-lääkitykseen? Terapiamuotoja on niin monenlaisia.

Pitää yrittää löytää jotain kautta elämässä asia, joka saa aikaan aivopesun ja sitä kautta elämänmuutoksen. Etsiä asioita elämään, jotka vievät mielenkiintoa muualle ruuasta ; innostua jostain asiasta, johon uppoutua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe