Retkiehdotuksia

Kalle

Juu, eli olisin ensi kesänä menossa n.viikon kajakkireissulle..... Olen itse jo sen verran suunnitellut että tasaisille vesille olisin menossa, eli jonnekkin järvelle, ja sitten voisi laskea jokea pitkin (mielellään myötävirtaan, kun vielä alottelija oon) johonkin toiseen järveen.....eli olisko ehdotuksia. Noilla vaatimuksilla varmaan järvisuomi ois kyseessä.
Ite asun vaasassa ja en viitsisi ihan Lappiin asti lähteä, joten te kokeneemmat, antakaapa tulla ehdotuksia.....
....ja vielä yks juttu...ois kiva jos siinä reitillä olis pari pientä koskea joista uskaltaa laskea, mutta ei haittaa jos on vähän isompiakin, ku nehän voi sitten helposti ohittaa rannan kautta kävelemällä.
niin ja sitten vielä semmonen juttu että pistäkääpä saitteja mistä löytyis selvä Suomen vesistökartta, eli missä ois selvästi joet ja järvet sekä suurimmat kaupungit.
Kiitos.

8

3234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuso

Siinä lähellä on erinomaisia melontakohteita Ähtärin reitti, Pihjaveden reitti ja Keurusselän reitti eli Suomeselältä Virtain ja Keuruun suuntaan laskevat joet koskineen.

• markku

Opettele tuntemaan Suonteen kaunis järvi!
      Osta katettu venepaikka kajakillesi minulta.2000 euroa.Järveltä löytyy yöpymissaaria ja pituutta moneen suuntaan.Siinä tulevillekin kesille harrastus.TERVEISIN Markku p. 040-7350603

• Lynx

Tarviiko kajakille 2000 e katettua venepaikkaa, sitähän kuljetetaan auton katolla minne huvittaa?

• Lynx2

Tarviiko kajakille 2000 e katettua venepaikkaa, sitähän kuljetetaan auton katolla minne huvittaa?

• Naarajoki

Meloin itse viime kesänä Naarajoen reitistöä.
      Lähtöpaikkana Lomatrio Pieksämäen kupeessa ja lopetuspaikka Kyyvedellä Haukivuori. Matkan varrella mukavasti laavu-ja telttapaikkoja sekä puuceet. Myös leirintäalueita ja muita majoitus- paikkoja on tarjolla.
      Hieno reitistö - alkupätkä vähän tylsähköä suomaisemaa halkovaa pientä jokea, muuten erinomainen reitistö (lähtöpaikan voit tietysti valita toisinkin). Kyyvedeltä reitti jatkuu halutessasi melojien mekkaan Puulavedelle (älä laske Läsäkoskea, jos ei kokemusta) ja päätyy vaikkapa Kangasniemelle tai Mikkeliin.
      Näin saat sopivasti viikon pätkän.
      Sileää vettä ja mukavia jokiosuuksia, jotka kaikki laskettavia - itse laskin ne lasikuituisella kajakilla ilman ongelmia.

Lisätietoja vaikkapa:
      http://www.qrmedia.fi/pks/reitit/naarajoki.html

Lähempää Vaasaa jos katselet, niin vaikkapa Ähtärin tai Viitasaaren vesistö tarjoaa mukavia paikkoja.

• jossu

Naarajoki reittiä voi suositella!
        Jos Etelä -Savo kiinnostaa toinen hyvä reitti on juvalla Orava reitti. Tosi kaunista luontoa ja luonnosta kertovia opastetauluja matkan varrella. Yöpymispaikkoja löytyy myös! Reitti alkaa Juvan camping alueelta ja päättyy Sulkavalle. Matkanvarrelle mahtuu helppoja koskia. Tarkempaa tietoa löytyy Juvan kunnan sivuilta (www.juva.fi)

• Shaaka

Ota huomioon, että kajakki painaa paljon ja jos meinaat ohittaa parit kosket, niin ei välttämättä sitä rantautumismahdollisuutta ole. Tai voihan sitä olla, mut melko hankalaa voi olla paikka paikoin sen kosken kiertäminen.

• Vanifani

Juva Camping on kyllä paras retkeily paikka
      sinne kannattaa mennä . kiitos kaikesta juva camping!

Chevy vanil ja asuntovaunul kokenut-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe