päivän, en tiedä miksi? Kova pullistuma boxereissani vaatii pian toimenpiteitä.
Tänään olet pyörinyt mielessäni (naiselle)
12
984
Vastaukset
- miehellenaiselta
Ikävä on sinua tai häntä... En minäkään tiedä, miksi pyörii hän koko ajan mielessäni...
- Kuumottavaa
Kuinka pitkälle oot naisen kanssa päässy,niinku irl?
- KylläHelpottaa
Ota boxerit pois jos ne puristaa:)
- purista
finni veke
- Puskanjuurella
Paineet pitäisi päästää joko ulos tai sisään ;) Ajattele minua vaan, minäkin ajattelen sinua..
- naisen_tekee_mieli
Haluaisin auttaa, jos olisit hän. Ujuttaisin käteni boksereihisi, ja pian huuleni seuraisi kättäni.
En antaisi laueta suuhuni, vaan kun alkaisi tehdä oikein hyvää, kävisin istumaan syliisi ja ottaisin kalusi syvälle sisääni. Lantion liikkeet, sopiva puristus, ja liukkaus, lämpö, kiihko....oijjoih.... missä olet mies!- himokas_mies_
Haluaisin sinua ihana kiimainen nainen!
- tarpeenKohteeseen
Josko ottaisit yhteyttä
- kkhgr
No soita. Tai laita postia..
- Tukkataislyhentyävaan
Mukavaa että olet lähtenyt taas entistä ehompana festareille. Uudet sporttisemmat shortsit:)
- Jynkkyy_Janille
Taidat olla homo? Kiipee Janin selkään.
- kuumana-suhun
häntä niin mielelläni auttaisin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707