viitisen vuotta ajanut jakeluautoa (kuorma-auto) lähinnä Uudellamaalla ja osittain pk seudulla,käytännössä vaan elintarvikkeita.
Mielessäni on tehdä välillä muutakin,oon miettiny linja-autokuskin ja invataksin töitä,jos ajais D kortin.
Olen kotoisin kauempaa ni tykkään käydä siel suunnilla n. Kerra kuukaudessa mut viikonloppu on nii lyhyt aika että ois kiva löytää sellainen työ jossa pitkät vapaat.Onko sellaista olemassa kuljetusalalla?esim. Näin 4 päivän vapaat kerran kùussa. Tokiha varmasti riippuu firmasta ja vuoroista.
Tokiha työ pitää olla mielekästä että viihtyy eikä pitkät vapaat voi olla tärkein asia mutta tärkeä asia kuitenkin.
Onko kukaan ajanut näitä kolmea mallia jakeluautoa,invataksia,linja-autoa?
Mitä eroja hommissa on keskenään?
Tiedän jakeluauto hommissa ei oo nii minuutti aikataulu ku muissa ja kuorma ei kiukuttele:)
Miten menee esim. Pakettijako puolella tai lavajakelu puolella työvuorot?
Taksi/bussi/kuorma-auto kuskit
Kuskejaa
1
140
Vastaukset
- Vappaaa
Jos pitkät vapaat on yksi kriteeri/motivaation lähde ni sellaista ei tunneta kuljetusalalla vakituisessa työsuhteessa,ainut vaihtoehto ottaa osa-aikainen työ esim. 3 päivänä viikossa ja tehdä tuurauksia muina päivinä esim. Näin 1 viikko 6 päivänä töitä.2 viikko 6 päivänä töitä.3 viikkona 6 päivänä töitä.4 viikkona 3 päivää viikko silloin on pitkät vapaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201