4Smilelle kysymys

mietityttää

Hei. Voinko täysin luottaa avomieheeni? Mistä tämä minun mustasukkaisuus ja epäily oikein kumpuaa? Stressaa jo itseänikin, jos mietin hauhuskenarioita päässäni turhaan. Mitä voisin itselleni tehdä, että voisin jo unohtaa ex:n minulle aiheuttamani arvet?

1

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4Smile

En nyt oikein saanut mitään muuta kun että hirveästi täällä on rahakortteja.
      Joku rahasopimusasia, joka liittyy kotiasioihin ja vaatii aikalailla tasapainoilua, johtunee jostain yllättäen tulleesta tiedosta.
      Sit täällä on joku joko tumma nainen, tai petollinen nainen, ja eron kortti/eroon pääsemisen kortti, ehkä myös kolmas osapuoli, mutta koko tätä kuvioo hallitsee se, että hirveästi mietit näitä juttuja.
      Tässä halutaan sanoa, ettei sun pitäis niin mahdottomasti olla niin tuomitsevalla linjalla. Muista mitä sinulla on, äläkä pelkää kaikenlaisia 'paljastuvia' juttuja

Tää menee siihen, että sun on hirveän vaikea mieltää sitä, että muutoksiakin on ilmassa, mutta sun on ite tehtävä asioille jotakin.
      Sitten tulee jokin, peräti sinua ravisteleva juttu, mutta saat mahdollisuuden myös kääntää kotisi oikeinpäin, vaikka hulluna stressaatkin.

Ristiverinen nainen ja mies ja se, hallitsee ajatuksiasi todella.

En minä tänne saanu mitään ihmeellistä, en mitään vieraita naisia/miehiä, joten rauhoitu nyt vain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58