Helou
Vuoden ollut työttömänä ja voin sanoa kamalin vuosi. Mulla ikää jo 55v. Tähän olemiseen vois tottua olla vaan rahaa ei kauheasti ole käyn ny ruokajonoissa yms paikoissa. Yhtään duunipaikkaa ei oo te toimisto lähettänyt ei oo soitettu vaikka jättänyt soittopyyntöjä. Kaikesta huolimatta hain opiskelupaikkaa ja pääsin elokuussa alkaa suuntaan perhe työhön mukavalle tuntuu. Tsemppiä kaikille yrittäkää ja hakekaa apua asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella..
uusi ammatti
vanhajää
1
135
Vastaukset
- palkkatyösaariittää
Hienoa että pääsit kurssille. Minä taas olen iloitsen uudesta elämänvaiheesta, kun pätkätyöt vaihtuivat täytettyäni 60 vuotta liiton lisäpäivien ansioista jatkuvaan "työttömyyteen." Saan hakea töitä ja voin sellaisen ottaa vastaan jos eteen tulee. No meilläpäin on mahdollista saada vain henkilökohtaisen avustajan hommia tai muutaman tunnin siivouskeikkoja.
Taloudellisesti olen tottunut pärjäämään pienellä butjetilla. Päivät menee joutuin tehdessä vapaaehtoistöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306