Hyvä vetouistelu setti

SaaMaksaa

Ensimmäistä kertaa ostamassa vetouistelu keloja ja vapoja, niin oisko suosituksia kunnollisille seteille?. Eli kela/vapa settejä viisi kappaletta tarkotus ostaa ja kerralla kunnollisia ettei hyvä harrastuksen alkuinto lopahda siihen että huonot välineet.

4

5035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raksipää

Vavaksi valitsisin Uglystigin 240cm, tai 210 cm. Patriotin gorestig on kyllä aivan vastaava. Hinta tänään n. 30 e kappale. Kelaksi ruuvaisin kiinni Okuman, on sinun päätös arvostatko mittarilla varustettua vai lasketko mittoja puolaimen liikkeistä, mutta kaikki kelat samanlaisia. Itsellä kokemusta muutaman vuosikymmenen verran, Dööriä en vapaani asenna enää, hinta ja laatu ei ole tuotteessa kohdallaan.
      Siimaksi laittaisin Rialinnan P-Line CXX, vetolujuudet aivan omilla kiloluvuilla. vahvuus sen mukaan missä kalastelet, itse käytän 0.46, muistaakseni vetolujuus jo reippaasti yli 20 kg, käyn merellä ja Ruotsin järvillä Saimaan lisäksi. Tervettuloa hyvän harrastuksen pariin.

• joskussaanutki

Et ny kertonu ookko ISON vai tavan lohen peräs. Mulla 7000 dööri (suurin 11,5kg, n.5 min väs.) ja penni 320 on riittäny. Vavaks melkee kaikk muut ko retkuugly(kisapalkinto -80 luvulta). :)

• SaaMaksaa

Hauki, kuha ja lohivetoon tulevat.
      Juu kaupassa myyjä suositteli Abu 7000 keloja ja vavaksi Ugly stik gold vapoja, ovat kuulema uistelijoiden suosiossa. Otin 2kpl noita Abun 7000i keloja siimalaskurilla ja 2kpl Ugly stik gold vapoja kun sain hyvän tarjouksen settinä sisältäen siimat valmiiksi. Noilla nyt alkuun ainakin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51